دسته‌بندی نشده

طراحی سایت در تبریز

طراحی-سایت-تبریز

طراحی سایت در تبریز  با بیش از 10 سال سابقه طلایی به صورت تخصصی و حرفه ای با استفاده از تکنولوژِ های oracle apex, asp.net , python php اصلی ترین و متمایز ترین خدمت شرکت تبریز چاپ میباشد. ما با بیش از یک دهه تجربه، طراحی سایت تبریز  را به صورت تخصصی و حرفه ای در هر سبک دامنه و در انواع قالب های سایت برای تمامی مشاغل و سازمان ها به صورت اختصاصی انجام می دهد. تمامی وب سایت های طراحی شده توسط ما کاملا سفارشی هستند و از پایه طراحی می شوند. امروزه طراحی سایت در تبریز  برای کلیه سازمان ها و شرکت ها جزء ارکان اصلی و حیاتی محسوب می شود که در همین راستا شرکت تبریز چاپ پکیج و خدمات ویژه برای شرکت های مقیم در تبریز  را ارائه می نماید که هدف اصلی از ارائه این خدمات گستردگی دسترسی مشاغل و سازمان ها به امکانات و خدمات ویژه شرکت ها می باشد.

با طراحی سایت تبریز  توسط تبریز چاپ اثری ماندگار و بستری امن داشته باشید

هدف اصلی ما از ارائه خدمات خاص و ویژه طراحی سایت در تبریز  برای کمک به شرکت هایی است که به برنامه های کاربردی اینترنتی برای رفع موانع کسب و کار سنتی خود نیاز دارند می باشد. این عملکرد که از طریق تجارب بدست آمده و همراهی مشتریان که از راهبری پروژه ها بدست آمده است، به انجام می رسد. ما خدمات طراحی سایت را با رویکرد متفاوت برای متمایز بودن مشتریان خود ارائه میدهیم.

طراحی وب سایت تاثیری پایدار بر روی مشتریان ایجاد می کند. تیم متخصص ما با طرح هایی برای معرفی محصول یا یک رویداد موفق، پتانسیل سازمان شما را به همگان نمایش میدهد.

کارشناسان طراحی سایت ما با توجه به نیازهای کسب و کار شما وب سایت هایی طراحی میکنند تا کسب و کار شما را چه بزرگ و چه کوچک به طور موثر و مقرون به صرفه رشد دهد.با طراحی سایت میتوانید یک اثر ماندگار و بستری امن داشته باشید. ما یک آژانس طراحی سایت در تبریز  هستیم که هزینه تبلیغات را برای شما حذف میکنیم و یک پایگاه امن برای مشتری های شما فراهم میکنیم تا جریان درآمدی شما را از طریق جذب وسیع تر مشتریانتان افزایش دهیم.همواره تلاش ما این است تا بهترین خدمات طراحی سایت تبریز  و ایران را ارائه دهیم و از طریق طراحی های وب سایت نوآورانه و واکنش گرا، کسب و کار مشتریان خود را بهبود می بخشیم. خدمات طراحی مجدد وب سایت مقرون به صرفه ما پاسخگوی نیازهای همه مشاغل است تا از مزایای فروش آنلاین بهره مند شوند.

طراحی سایت تبریز  که توسط شرکت تبریز چاپ صورت میگیرد با هدف رشد کسب و کارها است به همین منظور دسترسی به کل 30 ساعت پکیج آموزش رایگان سئو را در اختیار مشتریانی که اقدام به طراحی سایت نموده اند مینماییم.

طراحی سایت در تبریز  سکوی پرتاب تمامی کسب و کارهای آنلایناست تبریز چاپ با هدف کمک به رشد و توسعه بنگاه های اقتصادی در حوزه تجارت الکترونیک و آی تی به طراحی سایت در تبریز  با خدمات ویژه و امکانات منحصر به فرد از جمله طراحی گرافیکی جذاب ، امنیت بالا ، طراحی منطبق بر اصول سئو، قابلیت اتصال به انواع سامانه ها در کمترین زمان ممکن را دارد.

خلاقیت در هسته اصلی طراحی سایت در تبریز  موجب شده است تا با توجه به کشف نیاز صاحبان کسب و کار و درک موانع قرار گرفته در سر راه کسب و کارها برای رسیدن هر چه بیش تر موفقیت به بهترین شرکت طراحی سایت تبریز  تبدیل شویم.

یک پروژه برای توسعه و طراحی سایت نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد تا بتوان آن را موفقیت آمیز دانست، برای رسیدن به این موفقیت باید مواردی مانند تعامل با کاربر، فرآیند برنامه ریزی و مبادله ایده ها، موارد اولویت بندی پتانسیل های سازمان، تخصیص مسئولیت ها میتواند تضمین کننده این پیروزی باشد. که دو طرف تمام تلاش خود را می نمایند که به هدف مشترک یعنی موفقیت و کسب درآمد برسند. که کلید موفقیت آن شناسایی هدف وب سایت، شناسایی نیازمندی ها، تعیین استراتژی ها، ارزش ها و چشم انداز، مخاطبان هدف و … است. این اطلاعات مستقیما بر تصمیمات مربوط به سبک ظاهری سایت، ساختار و تکنولوژی آن تاثیر می گذارد.

 

با پیشرفت فناوری و افزایش کاربران در حال استفاده از گوشی های موبایل، طراحی سایت اهمیت ویژه ای پیدا کرده است و رواج بسیار زیادی پیدا کرده است.طراحی سایت در تبریز  نیز توسط شرکت تبریز چاپ به صورت اختصاصی انجام میشود و امری ضروری و مهم محسوب میشود.

طراحی سایت در تبریز  به صورت اختصاصی باعث جذب مخاطبان بیش تر و ایجاد اعتماد در بین کاربران نیز میشود از آنجایی که تبریز  جز پرجمعیت ترین و دومین کلان شهر ایران است به همین جهت شرکت تبریز چاپ بر آن شده است که خدمات طراحی سایت در تبریز  را به گونه ای ارائه نماید که مطابق با خواسته و پاسخگو نیاز کسب و کارها در این شهر بزرگ باشد،که بتواند موجبات توسعه کسب و کار ها را به همراه داشته باشد.

یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در طراحی سایت پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز  است. از جمله مهمترین مواردی که در انتخاب شرکت طراحی سایت در تبریز  تاثیرگذار نقش به سزایی دارد میتوان به قابلیت توسعه پذیری، استفاده از فناوری های تاثیر گذار در طراحی سایت به روز بودن و پشتیبانی آن نیز اشاره کرد.

 

رویکرد ما هدفی اختصاص یافته برای رساندن شما به پیروزی در دنیای وب میباشد زیرا مانند هر کسب و کاری که هدف آن کسب درآمد بیشتر و به دست آوردن مشتریان بیشتر است. هدف اصلی ما نیز از ساخت سایت در تبریز  برای مشتریان خود افزایش حاشیه سود برای کسب و کار آن ها میباشد.

از این رو با ارائه راه کارهای تجارت الکترونیک که متناسب با نیاز شما است تنها با طراحی یک سایت فروشگاهی یا طراحی سایت B2B میتوانید با اضافه کردن محصولات خود و به روزرسانی مطالب و قیمت های خود تنها با وصل شدن به درگاه بانکی بیشترین درصد فروش را در کسب و کار خود تجربه کنید.

اصلی ترین و مهم ترین مزیت رقابتی شرکت تبریز چاپ در بحث طراحی سایت در تبریز  سایر شهرها ارائه راه حل های محرمانه مدیریت محتوا با سیستم CMS اختصاصی خود میباشد.

ما اعتقاد داریم که مشتریان ما همیشه باید با ساده ترین روش قادر به بروزرسانی و تغییر محتوای وب سایت خود را داشته باشند، از این رو با ارائه پنل مدیریتی راحت و آسان این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده ایم تا مدیریت سایت خود را مانند جاگذاری عکس، ویدئو و اخبار به سادگی انجام دهند و سایت خود را به روز رسانی نماید.

اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارهای آنلاین

اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار قابل بیان نیست. حضور یک کسب و کار در دنیای اینترنت با طراحی سایت، صرف نظر از صنعت و حوزه کاری، میتواند تاثیر بسیار زیادی در موفقیت آن بیزنس داشته باشد. متاسفانه امروزه بسیاری از کسب و کارها، هنوز متوجه نیستند که اکثر مشتریان آنها، قبل از خرید ابتدا وبسایت آنها را بررسی میکنند. بنابراین، حضور قدرتمند در دنیای اینترنت، به ویژه با طراحی سایت می تواند درآمد و سودآوری هر کسب و کاری را، به شدت افزایش دهد.

طبق آمار، 81 درصد از مردم قبل از اینکه در مورد خرید یک محصول یا استفاده از یک خدمت تصمیم گیری کنند، ابتدا وبسایت کسب و کارهای مختلف در آن حوزه را بررسی می کنند. بنابراین اگر بیزنس شما سایت ندارد شانسی برای تصاحب سهم خود از این بازار، نخواهید داشت. وبسایت شما میتواند تمام 365 روز سال، هر روز هفته و تمام 24 ساعت شبانه روز را فعال باشد. بنابراین، سایت شما حامی تجارتتان خواهد بود و زمانی که کسب و کار فیزیکی شما تعطیل است وبسایت فعال و در دسترس مشتریان می باشد. همچنین داشتن یک وبسایت میتواند به شهرت برند شما کمک کند. زیرا امروزه اکثر کاربران در زمان تحقیقات خود، وبسایت های مختلف را با یکدیگر بررسی میکنند و همین موضوع می تواند باعث معروف تر شدن برند شما شود.

طراحی-سایت

طراحی-سایت

افزایش اعتبار یک کسب و کار با طراحی سایت

با طراحی سایت در تبریز  یا شهر محل زندگی خود میتوانید بلافاصله اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید. امروزه و در قرن 21، حدود 56 درصد از مردم و مصرف کنندگان بدون داشتن سایت به یک کسب و کار اعتماد نمی کنند. بدون شک داشتن یک سایت خوب و اصولی اعتبار سایت شما را به عنوان یک تجارت قانونی افزایش خواهد داد. اولین برداشت و اولین بازدید بسیار مهم است. زیرا به شما این امکان را می دهند تا با یک طراحی مناسب کسب و کار خود را به صورت درست و اصولی به بازدیدکنندگان معرفی کنید.

طراحی وبسایت می تواند به نشان دادن تخصص شما و موقعیت مکانی کسب و کاری که دارید کمک کند. بدون شک وبسایت ها می توانند ابزار شماره یک در برجسته شدن یک کسب و کار باشند. لازم به ذکر است که شرکت تبریز چاپ به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت سایت شما را با رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) اصولی طراحی می کند.

صرفه جویی در وقت با طراحی سایت

طراحی سایت می تواند باعث صرفه جویی در وقت شما شود. فاکتورهایی مانند فرستادن ایمیل برقراری تماس یا ارسال پیشنهادات جدید در واقع کارهای زمان بری به حساب می آیند. داشتن وبسایت می تواند به سوالات رایج مشتریان، پاسخ دهد و پیشنهادات مختلفی را به مشتریان ارسال کند. این موضوع برای شما به چه معناست؟ مسلما می توانید وقت خود را صرف کارهای مهم تری کنید. همانطور که می دانید، پرداخت هزینه فقط به صورت مالی نیست و برای انجام یک کار، هزینه زمانی را هم باید در نظر بگیرید. تیم متخصص تبریز چاپ به راحتی می توانند، فاکتورهای مختلفی را برای سایت شما طراحی کنند تا به کمک آنها در زمانتان صرفه جویی کنید.

جذب ترافیک ارگانیک با طراحی سایت

زمانی که در دنیای وب حضور داشته باشید و وبسایت شما مطابق اصول سئو طراحی شده باشد، این شانس را دارید نت در نتایج جستجوی گوگل حضور داشته باشید. یعنی زمانی که کاربران در گوگل و سایر موتورهای جستجو، به دنبال یک محصول یا یک خدمت خاص هستند، سایت شما هم به آن ها نمایش داده می شود. با توجه به حجم بالای جستجوها توسط مردم، بدون شک می توانید سودآوری بسیار زیادی داشته باشید. این موضوع به شما این امکان را می دهد تا تعداد مشتریان خود را به شدت افزایش دهید.

هزینه پایین جهت سرمایه گذاری با طراحی سایت

طراحی یک وبسایت، بسیار کم هزینه تر از آنچه شما انتظار دارید است زیرا ما در گروه تبریز چاپ به مشکلات اقتصادی موجود آگاه هستیم و هدف اصلی ما کمک به کسب و کارهای کوچک و آنلاین است. بنابراین طراحی سایت در تبریز  یا شهر محل زندگی خود را به عنوان یک کار سخت و طاقت فرسا در نظر نگیرید زیرا گروه تبریز چاپ با تیم کاملا متخصص و جوان این فرآیند را در سریع ترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد داد. همچنین مبلغی که برای طراحی سایت هزینه می کنید، در مقابل میزان بازگشت سرمایه ای که در اختیار شما می گذارد، اصلا قابل مقایسه نیست. بنابراین، می توانیم بگوییم وبسایت ها نسبت به هرنوع تبلیغات دیگری بازگشت سرمایه بهتری ارائه می دهند. از همین رو اگر قصد دارید برای تجارت خود بازاریابی کنید داشتن یک سایت باید اولویت اول شما باشد.

کارشناسان مجرب ما در زمینه توسعه وب با آخرین متدها و تکنولوژی های روز آموزش می بینند و شرکت از هرگونه فضاهای آموزشی برای ارتقاء دانش کارشناسان خود دریغ نمی کند.

یک پروژه برای توسعه و طراحی وب سایت نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد تا بتوان آن را موفقیت آمیز دانست برای رسیدن به این موفقیت باید مواردی مانند تعامل با کاربر فرآیند برنامه ریزی و مبادله ایده ها موارد اولویت بندی پتانسیل های سازمان تخصیص مسئولیت ها می تواند تضمین کننده این پیروزی باشد. که دو طرف تمام تلاش خود را می نمایند که به هدف مشترک یعنی موفقیت و کسب درآمد برسند. که کلید موفقیت این رویه شناسایی هدف وبسایت شناسایی نیازمندی ها تعیین استراتژی ها ارزش ها و چشم انداز مخاطبان هدف و … است. این اطلاعات مستقیما بر تصمیمات مربوط به سبک ظاهری سایت ساختار و تکنولوژی آن تاثیر می گذارد.

در نهایت انتخاب زیرساخت مورد استفاده برای کدنویسی وب سایت به شدت بر عملکرد سایت تاثیر گذار است.

طراحی سایت برای کسب درآمد بیشتر یا جلب رضایت مشتری؟

مشتریان نبض و حیات یک کسب و کار هستند ما برای این قلب های تپنده حرفه ای و پر قدرت خلق میکنیم. هدف اصلی رسیدگی به تمامی نیازهای مشتریان می باشد که با کسب و کار شما در ارتباط هستند. شرکت طراحی سایت ما همواره به دنبال راه حل های خلاق و مبتنی بر نتیجه است.

ارائه راه حل هایی برای افزایش سود پشتیبانی و فروش محصولات در فضای دیجیتال با استفاده از خدمات طراحی سایت در واقع شما می توانید با استفاده از خدمات متمایز و گسترده ما به بالاترین جایگاه و قله در کسب و کار خود برسید.

خدمات طراحی وب سایت متفاوت می تواند به باز آفرینی تصویر کسب و کار شما در بازار اینترنتی کمک بسیار زیادی نماید. ترکیبی از سبک خلاق و فناوری که با تلفیق دانش و استراتژی متخصصان ما محقق می شود. در واقع با استفاده از تخصص ما کسب و کار شما در فضای وب به موفقیت و بالاترین جایگاه خود می رسد. تبریز چاپ تخصص ویژه ای در زمینه طراحی صفحات منحصر به فرد، طراحی سایت با کیفیت بالا و به صورت اختصاصی دارا می باشد.

در تبریز چاپ متخصصان بر این امر معتقد هستند که ساخت سایت باید منطبق بر اصول زیر باشد:

  • توجه به نیاز و حساسیت های مخاطبان هدف وب سایت
  • استفاده از عناصر گرافیکی متناسب با علایق و نیاز کاربران در طراحی سایت
  • انتقال پیام اصلی سایت در نگاه اول مخاطب
  • رعایت کلیه اصول مبنی بر سئو و بهینه سازی سایت
  • طراحی وب سایت با تمرکز بر دستیابی اهداف کسب و کار شما
  • تدوین یک برنامه جامع برای توسعه مرحله ای سایت شما
  • قابلیت اتصال با هر سامانه ای مانند crm و یا سیستم های مالی
  • قابلیت انعطاف پذیری در تغییر سناریوهای سایت
طراحی-سایت-فروشگاهی-تبریز

طراحی-سایت-فروشگاهی-تبریز

هدف تبریز چاپ صرفا طراحی سایت برای شما نیست!!!!

رویکرد ما هدفی اختصاص یافته برای رساندن شما به پیروزی در دنیای وب می باشد زیرا مانند هر کسب و کاری که هدف آن کسب در آمد بیشتر و به دست آوردن مشتریان بیشتر است. هدف اصلی ما نیز از ساخت و طراحی سایت برای مشتریان خود افزایش حاشیه سود برای کسب و کار آن ها می باشد.

از این رو با ارائه راه کارهای تجارت الکترونیک که متناسب با نیاز شما است تنها با طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت B2B می توانید با اضافه کردن محصولات خود و به روزرسانی مطالب و قیمت های خود تنها با وصل شدن به درگاه بانکی بیشترین درصد فروش را در کسب و کار خود تجربه کنید.

اصلی ترین و مهم ترین مزیت رقابتی شرکت تبریز چاپ در بحث طراحی وب سایت در کلیه شهر های ایران ارائه راه حل های محرمانه مدیریت محتوا با سیستم CMS اختصاصی خود می باشد.

ما اعتقاد داریم که مشتریان ما همیشه باید با ساده ترین روش قادر به بروزرسانی و تغییر محتوای وب سایت خود را داشته باشند، از این رو با ارائه پنل مدیریتی راحت و آسان این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده ایم تا مدیریت سایت خود را مانند جای گذاری عکس، ویدئو و اخبار به سادگی انجام دهند و سایت خود را به روزرسانی نماید.

نحوه ثبت سفارش طراحی سایت

برای ورود به عرصه فروش آنلاین می توانید با ثبت سفارش طراحی سایت و برآورد هزینه کسب و کار خود را رونق بخشید. برای این منظور با کلیک بر روی شماره زیر برای تنظیم قرار ملاقات و مشاوره های پیش از سفارش طراحی وب سایت با ما تماس بگیرید. همچنین در صورت هرگونه ابهام و یا سوالی با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید. شرکت تبریز چاپ با تلفیق دانش و استراتژی برای طراحی وب سایت سلسله جلساتی به صورت آنلاین یا حضوری را با شما تنظیم می کند تا با توجه به گفتگوها اطلاعات و مشاوره های داده شده در این جلسات از سوی تیم حرفه ای طراحی سایت بتوانید با روند کار آشنا شده و در جریان ماحصل کار قرار بگیرید. این جلسات از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در اکثر موارد باعث تغییرات مثبتی در روند کسب و کار شما می شود. ما به دلیل انجام پروژه های متعدد و کسب تجارب فراوان در حوزه طراحی سایت می توانیم قبل از هرگونه اقدامی به شما برای نحوه و چگونگی تجارت تان کمک نماییم. همچنین اگر در مورد سفارش طراحی سایت دچار تردید هستید پشتیبان های شرکت به شما به صورت رایگان مشاوره های لازم را ارائه می دهند تا با خیالی آسوده بتوانید تصمیمی مناسب با شرایط تان اخذ نمایید. تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

قالب آماده طراحی سایت چه مزایایی دارد؟

ما برای صرفه جویی در هزینه و زمان مشتریان خود خرید قالب آماده را نیز در پکیج آماده قرار داده ایم. شما می توانید قالب مورد نظر خود را انتخاب کرده و در کوتاه ترین زمان آن را دریافت نمایید. این نوع از قالب ها به دلیل عدم نیاز به کدنویسی از هزینه کمتری برخوردار هستند. از همین رو افرادی که محدودیت زمانی و یا مالی دارند می توانند به کمک این نوع از قالب ها اقدام به رونق کسب و کار خود در کمترین زمان نمایند.

مهم ترین ویژگی های طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت خوب باید بتواند سرعت بالایی برای بارگذاری صفحات خود داشته باشد تا کاربران در کمترین زمان بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود برسند. وب سایت باید قابلیت انطباق با کلیه مرورگرها را داشته باشد. باید بروزترین کدهای برنامه نویسی مانند: Html5، CSS3 و JQuery استفاده شود تا انعطاف پذیری لازم را برای تحقق اهداف سایت به عمل بیاورد و زیبایی و راحتی را به کاربران سایت ارائه نماید. باید کلیه اصول برنامه نویسی برای رعایت نکات سئو انجام شود. باید هاست و یا سروری که انتخاب می کنید مطابق با استانداردهای جهانی باشد تا از حملات مخرب جلوگیری شود و درصورت بروز هرگونه مشکل بتوان نسخه های پشتیبانی را بازیابی کرد.

طراحی سایت با زیر ساخت فنی تضمین شده

طراحی سایت در تبریز چاپ به گونه ای انجام میپذیرد که شما هیچ گونه دغدغه ای برای سئو تکنیکال و فنی زیر ساخت سایت های خود نداشته باشید ما به عنوان بهترین شرکت سئو در تبریز  میدانیم کلیه نیاز های تکنیکال یک سایت چیست و خود را موظف میدانیم کلیه این اصول سئو تکنیکال را به صورت کامل و حرفه ای بر روی سایت مشتریان خود پیاده سازی نماییم.

طراحی سایت کاربرپسند یا user friendly

اشراف به مباحث سئو در طراحی سایت کاربرپسند امری مهم و حیاتی است که تنها از عهده یک تیم فنی در کنار یک تیم سئو حرفه ای ساخته است.همانطور که گفتیم ما تنها هدفمان طراحی سایت برای مشتریان خود نیست بلکه رساندن آن ها به قله های موفقیت و رضایتشان از کسب و کارشان است.با اشراف کامل به حوزه شما و شناسایی نیاز مخاطبانتان میدانیم از کجا شروع کنیم و به کجا برسیم به همین دلیل سایتی 100 % اصولی و کاربر پسند را برای شما طراحی میکنیم.

طراحی سایت ریسپانسیو و mobile friendly

طراحی سایت باید ریسپانسیو باشد و کاربر بتواند با هر دستگاهی سایتی مناسب با طراحی زیبا ببیند ما به منظور اینکه میدانیم طراحی امروزه در حالت موبایل اهمیت زیادی دارد امروزه سایت ها را در دو نسخه موبایل و دسکتاپ طراحی میکنیم طراحی سایت واکنش گرا در این دهه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. زیرا کاربران بیشتر تمایل به استفاده از گوشی های هوشمند را دارند. طراحی سایت واکنش گرا بدین صورت است که بخش های سایت متناسب با ابعاد موبایل و یا تبلت به نمایش گذاشته می شود. و حتی شما می توانید در یک سایت واکنش گرا بخش های اضافه سایت را به نمایش نگذارید.

طراحی سایت در تبریز  از گذشته تا امروز با بیش از 200 نمونه کار

می دانید که در چند سال اخیر کسب و کار اینترنتی تحول زیادی پیدا کرد، و به یکی ازارکان مهم رشد هر بیزینس تبدیل شد. علاوه بر این مشتریان بیزینس های محتلف نیز، به دلیل مشغله های فراوان خرید اینترنی را ترجیح میدهند. با توجه به این موارد، ضرورت ساخت ساخت و فروش اینترنتی اهمیت بیشتری یافت. شرکت تبریز چاپ در ابتدا CMS اختصاصی خود را برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی در سال 1393 شروع کرد و طی 5 سال گذشته بر روی این زیر ساخت سیستم های نوبت دهی رزرواسیون B2B C2C ثبت آگهی و طراحی سایت فروشگاهی در تبریز  را اضافه نموده است. طراحی سایت در تبریز  به صورت اختصاصی و انحصاری با سیستم مدیریت محتوای مبنی بر PHP یکی از خدمات متمایز شرکت تبریز چاپ می باشد که در بین سایر شرکت های طراحی سایت در تبریز  این خدمات ارائه می شود.

سفارش طراحی سایت در تبریز  به چه صورت است؟

سفارش طراحی سایت در تبریز  از طریق شرکت تبریز چاپ خیلی آسان است.ما برای مشتریان طراحی سایت تبریز  خود در شهر تبریز  جلسات حضوری تنظیم مینماییم و در سلسله جلسات طراحی سایت ما به موضوعات مهم و کاربردی می پردازیم تا بتوانیم با تجربه چند ساله خود در حوزه طراحی سایت در تبریز  با بیش از 200 نمونه کار و عضویت سازمان نظام صنفی کشور بیش ترین کمک را به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سایت در حوزه کسب و کارتان نماییم.

رویه سفارش طراحی سایت در تبریز  به این صورت می باشد که شما در ابتدا باید کلیه استراتژی های سازمانی و نیازهای مخاطبان خود را شناسایی نمایید و اولویت بندی کنید زیرا زمانی که طراحی سایت در تبریز  می خواهد تدوین شود براساس همین اولویت ها چیدمان بخش ها صورت می گیرد و در ادامه لیست تهیه شده توسط شرکت طراحی سایت براساس مسائل فنی و بخش هایی که در آینده ممکن است صاحب سایت نیاز داشته باشد تکمیل می گردد. و پس از بررسی و کنترل خدمات مورد نیاز در طی جلسات متعدد، لیست خدمات تکمیل شده و سپس کار بدست طراح گرافیک می رسد. طراح گرافیک براساس لیست خدمات تهیه شده و سلیقه صاحب سایت طرح هایی را تهیه می نماید و طی جلساتی طرح های انواع صفحات سایت به صاحب سایت ارائه می گردد و در ادامه کار بدست برنامه نویسان Front end می رسد که بطور معمول با فریم ورک Bootstrap برنامه نویسی می شود و سپس برنامه نویسان Back end شروع به برنامه نویسی پنل مدیریت و اتصالات لازم به قالب سایت را انجام می دهند. پنل مدیریت بخش مهمی است که بیش از 60 درصد زمان برنامه نویسی یک پروژه را به خود اختصاص می دهد. پنل مدیریت باید بسیار ساده باشد تا هر کاربری به راحتی بتواند مدیریت سایت را به انجام برساند و پس از کلیه برنامه نویسی های صورت گرفته کار آماده بهره برداری و درج محتوا می باشد و طبق برنامه ریزی هایی که صورت گرفته باید پروژه آماده اجرا باشد. یک تجربه ای که ما در زمان تحویل کلیه پروژه ها داریم این است که کلیه صاحبان سایت ها در هنگام تحویل رویه های سایت را بین 5 تا 20 درصد تغییر می دهند و این امر بدیهی است زیرا صاحبان سایت ها خیلی از مسائل و نیازها را در هنگام کار کردن با سایت متوجه می شوند.

مرحله اول: چه نوع سایتی برای کسب و کار شما در تبریز  مناسب است؟

پیش از هر اقدامی ابتدا به نوع سایت مورد نیاز شما می پردازیم. انواع سایت عبارت اند از:

  • طراحی سایت آموزشی در تبریز
  • طراحی سایت فروشگاهی در تبریز
  • طراحی سایت شرکتی در تبریز
  • طراحی سایت شخصی در تبریز
  • طراحی سایت b2b در تبریز
  • طراحی سایت هتل در تبریز
  • طراحی سایت خبری در تبریز

 

باید با توجه به نوع کسب و کارتان مناسب ترین نوع سایت تبریز  را انتخاب نمایید. ما بعد از بررسی نیازها و سبکی که برای بیزینس خود در نظر دارید بهترین و مناسب ترین نوع طراحی وب سایت را به شما پیشنهاد می دهیم.

مرحله دوم: ارائه پیشنهادات کارشناسی

بعد از تعیین نوع سایت کارشناسان طراحی سایت به ارائه پیشنهاداتی مبنی بر بهبود عملکرد وب سایت شما می پردازند که در نهایت با توجه به نظرات ارائه شده در جلسه به جمع بندی برای نحوه طراحی المان ها و ساختار اولیه طراحی وب سایت خواهیم رسید.

مرحله سوم: قیمت گذاری طراحی سایت در تبریز

موضوع مهم و حائز اهمیت در طراحی سایت در تبریز  قیمت گذاری آن است. این موضوع نیز مانند تعیین مدت زمان با توجه به ویژگی ها و امکانات سایت تعیین می شود. اما تبریز چاپبه شما تضمین می دهد که بالاترین کیفیت خدمات طراحی سایت در تبریز  را با مناسب ترین قیمت برای شما انجام خواهد داد.

مرحله چهارم: عقد قرارداد طراحی سایت در تبریز

بعد از گذراندن مراحل گفته شده اقدام به عقد قرارداد می کنیم. تمام خواسته ها و وظایف طراحان شرکت طی قراردادی کتبی بین دو طرف امضا می شود. ما همواره خود را موظف به اجرای تمامی بندهای قرارداد می کنیم.

مرجله پنجم: فاز پشتیبانی تبریز چاپ

ما می دانیم شروع راه اندازی یک کسب و کار آنلاین کاری سخت و طاقت فرسا می باشد از این رو در این صدد برآمدیم تا دغدغه های شما را با پشتیبانی مستمر خود و ارائه سایر خدمات مانند سئو سایت و سئو در تبریز  و مدیریت محتوا، اینفوگرافی تصاویر، رفع خطاهای وب مستر و سایر موارد مورد نیاز شما را به حداقل برسانیم.

وجه تمایز شرکت تبریز چاپ نسبت به سایر شرکت های طراحی سایت در تبریز  نحوه پشتیبانی آن است. با توجه به اینکه طراحی سایت ما همراه با cms اختصاصی است که بتوانید به راحتی سایت خود را مدیریت کنید به همین دلیل در پشتیبانی خود، آموزش کامل و رایگان کار با پنل سایت را به صورت حضوری و تلفنی به شما ارائه می دهیم. سپس بعد از بررسی سایت از سوی شما، تغییراتی که مدنظرتان باشد را اعمال کرده و تا 1 سال پشتیبانی رایگان وب سایت شما را بر عهده گرفته و در این 1 سال تمام مواردی که در قرارداد ذکر شده است را به صورت رایگان پشتیبانی خواهیم کرد.

طراحی سایت اختصاصی در تبریز  با تیم مجرب

طراحی سایت اختصاصی در تبریز  توسط تیمی مجرب می تواند مهم ترین اصل در شروع به عمل نشاندن ایده در ورود کسب و کار شما به دنیای وب باشد، زیرا هنگامی که شما برای طراحی سایت در تبریز  خود به یک تیم مراجعه می کنید در واقع به مجموعه ای از متخصصان مراجعه کرده اید که برای ایجاد محتوای مبنی بر دیجیتال گرد هم آمده اند. کار با یک تیم برای شما چند مزیت دارد، می توان به سرعت در اجرا، پشتیبانی، کاهش هزینه و انعطاف پذیری بالا اشاره کرد. و همچنین در صورتی که شما بخواهید ایده خود را بر روی بسترهایی مانند اندروید و ios و یا ربات تلگرام پیاده سازی کنید با سرعت بالاتری می توانید به انجام برسانید.

در یک تیم هر فردی شرح وظایف بخصوصی دارد که هر کدام به صورت تخصصی بر روی فعالیت خود تمرکز دارند.

هدف اصلی شرکت تبریز چاپ از چینش این تیم رسیدگی به تمامی نواقص موجود در طرح کسب و کار شما و برطرف کردن نیاز های مشتریان می باشد.

هزینه و قیمت طراحی سایت در تبریز  چقدر است؟

قیمت طراحی سایت در تبریز  بستگی به زمان اجرای پروژه و تعداد متخصصینی که برروی پروژه کار می کنند دارد. در برخی از پروژه ها طراحی سایت اختصاصی، گرافیک سایت بسیار برروی قیمت تاثیرگذار است. به طوری که ممکن است مبلغ قرارداد را بین 2 تا 5 میلیون تومان افزایش دهد. به طور معمول پروژه هایی که بصورت اختصاصی و براساس سناریوهای خاص به اجرا در می آیند بدلیل تغییرات و پشتیانی هایی که کارفرمایان در طول اجرای پروژه می خواهند قیمت مقداری بالاتر است. قیمت طراحی سایت در تبریز  به دو قسمت برنامه نویسی بک اند و فرانت اند تقسیم می شود که بطور معمول زمان برنامه نویسی بک اند خیلی طولانی تر از فرانت اند است و بیشترین هزینه اجرایی را به خود اختصاص می دهد. و درصورت اتصال پنل مدیریت سایت به اپلیکیشن و یا سامانه هایی مانند سیستم حسابداری ربات تلگرام و CRM و … کار زمانبرتر و در نتیجه هزینه بالاتری برای اجرای پروژه نیاز است. لازم است این نکته را بدانید که هزینه های اجرا توسعه و پشتیبانی پروژه های فضای مجازی هیچگاه مشخص و قابلیت پیشبینی دقیقی ندارند و همیشه مشمول به هزینه می باشند و همانطور که در اکثر پروژه ها کاملا مشهود است کارفرمایان در پایان کار پروژه را بیش از 20 درصد تغییرات می دهند که در بیشتر اوقات شامل هزینه است.

وجه تمایز طراحی سایت در تبریز  با تبریز چاپ

همانطور که می دانید تبریز  مقدس یکی از بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهرهای کشور عزیزمان ایران است. علاوه براین، سالانه میلیون ها نفر از شهرها و کشورهای مختلف به این شهر جهت سیاحت و زیارت سفر می کنند. بنابراین شما می توانید مشتریان بسیار زیادی داشته باشید. اما اگر برای کسب و کار خود طراحی سایت انجام دهید و آن را به مشتریان خود معرفی کنید، می توانید مشتریانی از سراسر کشور و ملت های مختلف داشته باشید. رفته رفته این موضوع باعث معروفیت بیشتر تجارت شما خواهد شد و می توانید سودآوری مناسبی داشته باشید. اما این موضوع تنها مزیت طراحی سایت در تبریز  نیست و این کار مزایای زیادی را برای هر کسب و کاری به همراه خواهد داشت. این مزایا عبارتند از:

بازاریابی گسترده طراحی وب سایت

زمانی که برای کسب و کار خود یک سایت خوب طراحی کنید، می توانید در حوزه بازاریابی بهتر و گسترده تر عمل کنید. روزانه در دنیای وب و موتورهای جستجو، میلیون ها نفر هستند که به دنبال خدمات یا محصولات شما می گردند. به بیانی دیگر، فرض کنید شما در حوزه کاری خودتان دارای یک مغازه بسیار بزرگ هستید، اما این مغازه در خیابان های فرعی و کوچه های تنگ قرار دارد. حالا فرض کنید که همان مغازه را در حاشیه یک خیابان پرتردد و شلوغ دارید. سودآوری و فروش شما در کدام یک از این مغازه ها بیشتر خواهد بود؟

دنیای وب و اینترنت دقیقا مانند همان خیابان شلوغ و پرتردد هستند که روزانه میلیون ها نفر از آن رد می شوند. همین موضوع باعث می شود که شما بتوانید در بحث بازاریابی هم موفق تر عمل کنید. بازاریابی در فضای وب و برای سایت، بسیار کامل تر از سایر کمپین هایی است که در فضای آنلاین (مانند شبکه های اجتماعی) وجود دارد.

ارائه بهتر خدمات طراحی وب سایت

اگر به دنبال فروش یک محصول یا خدمت خاصی هستید و قصد دارید مزایای آن را در اختیار مشتری خود قرار دهید، طراحی سایت به راحتی این نیاز را برطرف می کند. کافیست مقالات و مطالب مرتبط را در سایت خود قرار دهید و در آن مطالب، به بیان مزایای خدمات و محصولات خود صحبت کنید. این موضوع باعث می شود تا مشتریان اطلاعات بیشتری در خصوص محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید داشته باشند.>

همچنین می توانید برای مشتریانی که در خصوص خدمات و محصولات شما سوال دارند، بخشی را تحت عنوان پرسش و پاسخ به وجود آورید. کافیست در این قسمت سوالات مشتریان خود را به صبر و حوصله پاسخ دهید تا آن ها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

صرفه جویی در هزینه با طراحی وب سایت

مسلما راه اندازی یک وبسایت از راه اندازی یک مغازه از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود. اما دقت داشته باشید که حتما یک وبسایت جدید و کاربر پسند را طراحی کنید. زیرا امروزه دیگر سایت های قدیمی کاربردی ندارند و اکثر کاربران به دنبال وبسایت های جدید و جذاب هستند. کافیست از یک کارشناس طراحی سایت در تبریز  کمک بگیرید تا این کار را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

محدود نبودن درآمد بر زمان و مکان بعد از طراحی وب سایت

داشتن یک وبسایت، به معنای داشتن یک مغازه می باشد که به صورت 24 ساعته باز است. همانطور که می دانید کسب و کارهای سنتی به مکان و زمان محدود هستند، اما طراحی سایت شما را از این محدودیت خارج می کند و دیگر هیچگونه محدودیتی در فروش محصولات یا خدمات خود نخواهید داشت.

نظارت دقیق تر بر فروش با طراحی وب سایت

زمانی که از یک وبسایت برای فروش خدمات یا محصولات خودتان استفاده می کنید، می توانید میزان فروش دقیق خود را به دست آورید و به کمک یک سیستم حسابداری مناسب، مسائل مالی را مدیریت کنید. همچنین به راحتی متوجه می شوید که کدام محصول شما فروش بیشتر و کدام یک فروش کمتری دارد. بنابراین امکان مدیریت و برنامه ریزی مناسب برای محصولات و خدمات مختلف وجود دارد.

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

یکی دیگر از خدمات متمایز و منحصر به فرد ارائه شده توسط شرکت تبریز چاپ طراحی سایت فروشگاهی در تبریز  می باشد. ارائه این خدمات به صورت ویژه و منحصر به فرد به صورت برنامه نویسی با cms اختصاصی و با امکانات خاص می باشد.نیاز جامعه بشری و کمبود وقت و زمان همه در صدد رفع نیاز خود به صورت اینترنتی برآمده اند. لذا تمامی محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی جستجو می کنند. اینجاست که طراحی سایت فروشگاهی اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است.طراحی سایت فروشگاهی در تبریز  و سایر شهرها از جمله خدمات متمایز شرکت تبریز چاپ می باشد.

طراحی وب سایت در تبریز  بر اساس اصول سئو

موتور جستجوگر گوگل تعهدی به مخاطبان خود دارد که هر کاربر هر عبارتی را که جستجو می نماید باید بهترین نتیجه را به کاربر نمایش دهد. لذا سالهاست که موتور جستجوگر گوگل در تلاش است که قوانین را وزن نماید تا بتواند بهترین سایت ها را اولویت بندی کند. یکی از مهم ترین و کلیدی ترین موضوع در رابطه با پیروی از قوانین حاکم بر موتور جستجوگر گوگل، حفظ رعایت نکات برنامه نویسی می باشد. این امر باعث می شود تا وب سایت شما در نتایج گوگل به نمایش گذاشته شود. طراحی سایت بر اساس سئو نیازی است که همه صاحبان کسب و کار فضای مجازی خواهان آن می باشند. زیرا بیشتر افرادی که تمایل به ورود برای سرمایه گذاری در فضای مجازی را دارند می خواهند سهم جدیدی از بازار را کسب نمایند و با نمایش برند خود مشتریان وفادار خود را بیشتر راضی نگه دارند. لذا طراحی سایت بر اساس سئو یک امر کلیدی در رسیدن به موفقیت شما می باشد. موفقیتی که باعث می شود تعداد مشتریان شما فزایش یابد و در نتیجه فروش بر فروش شما تاثیر گذارد.

مدت زمان طراحی سایت در تبریز

برای طراحی سایت در تبریز  نمی توان به طور قطع مدت زمان مشخصی را تعیین کرد. زیرا این موضوع با توجه به نوع سایت و امکاناتی که برای وب سایتتان در نظر دارید متغیر است. پس از بررسی موارد خواسته شده از سوی شما، مدت زمان دقیق ارائه سایت اعلام می شود.

نمونه کار طراحی سایت در تبریز

موضوعی که در طراحی وب سایت در تبریز  اهمیت بالایی دارد انتخاب شرکت مناسب طراحی وبسایت در تبریز  است. زیرا برای کسب نتیجه ای مطلوب باید به کمک تیمی حرفه ای اقدام به طراحی و دیزاین سایت نمایید. یکی از روش های انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز  بررسی نمونه کارهای گذشته شرکت است. ما با توجه به انجام پروژه های گوناگون در قالب های متفاوت و پیاده سازی انواع مدل های کسب و کار، نمونه کارهای متعددی را انجام داده که می توانید بعد از بررسی آن ها با اطمینان خاطر سایت خود را به ما بسپارید.

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز  را انتخاب کنیم؟

ظاهر وبسایت اهمیت بسیار زیادی دارد، می دانید چرا؟ به این دلیل که در فروش اینترنتی ارتباط مستقیمی با مشتریان ندارید، و تنها ظاهر وبسایت شما است که می تواند مشتری را جذب کند.چنان چه ظاهر و گرافیک وبسایت شما توسط تیمی حرفه ای طراحی شده باشد، می توانید فروش اینترنتی محصولات خود را چند برابر کنید. به نظر شما چه شرکتی را برای طراحی سایت باید انتخاب کرد؟

کسب و کارهای زیادی در تبریز  فعالیت دارند و همه آن ها به دنبال آن هستند که بیزینس اینترنتی خود را توسعه دهند، زیرا یکی از بهترین روش های تبلیغات گسترده طراحی سایت در تبریز  است. انتخاب شرکت طراحی سایت معتبر در تبریز  ارتباط مستقیمی با موفقیت بیزینس شما دارد، زیرا نشان دهنده وجه تمایز و برتری شما نسبت به رقیبانتان است.

پس از این که هدف خود را انتخاب کردید، باید به دنبال انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز  باشید. حتما برای شما نیز این سوال پیش آمده است که بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز  کدام است؟ شرکتی معتبر است که خدمات زیر را ارائه کند:

تخصص کافی در طراحی سایت

قبل از اینکه طراحی وبسایت خود را به شرکت مورد نظر بسپارید، شناخت کافی از اعضای تیم آن به دست آورید. به این معنا که آیا افراد با سابقه ای در آن فعالیت می کنند؟

قطعا هر چه نمونه کارهای شرکت بیشتر باشد، مهارت تیم برنامه نویسی آن در طراحی انواع وبسایت ها مانندطراحی سایت فروشگاهی و یا طراحی سایت خدماتی بیشتر است.

وبسایت شرکت مورد نظر را بررسی کنید، تا مطمین شوید که نمونه کارهای کافی، رضایت مشتریان و از همه مهم تر مدارک مورد نیاز برای این تخصص را داشته باشند. اعتبار هر شرکت را با عوامل زیر بسنجید:

  • محبوبیت برند تجاری آن
  • میزان رضایت مشتریان
  • گواهینامه ها و مجوز فعالیت

با توجه به این که شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند بهتر است برای اطمینان به صورت حضوری به شرکت مورد نظر مراجعه کرده تا نمونه کارهای آن ها را بررسی کنید، با متخصصین برنامه نویسی آن مشورت کنید و از صحت کار آن ها مطمین شوید.

نمونه کارهای مختلف طراحی سایت تبریز

نمونه کار هر شرکت نشان دهنده ی میزان اعتبار آن است، پس ضروری است نمونه کارها را به دقت بررسی کنید.

برای بررسی نمونه کارها این موارد را بررسی کنید:

  • آیا کاربر پسند هستند؟
  • آیا در طراحی انواع وبسایت های خدماتی و شرکتی مهارت دارند؟
  • تعداد پروژه های موفق آن ها چقدر است؟

قطعا هر چه تعداد وبسایت ها و پروژه های طراحی شده توسط شرکت بیشتر باشد، کیفیت کار و مهارت تیم برنامه نویسی آن بیشتر بوده و با خیال راحت می توانید طراحی سایت شرکت خود را به آن ها بسپارید.

پشتیبانی مناسب پس از تحویل

قطعا پس از این که وبسایت خود را تحویل گرفتید با انواع چالش ها و سوالات رو به رو می شوید، اما آیا هر وبسایتی پشتیبانی کافی را دارد؟

متاسفانه بسیاری از وبسایت ها هیچ گونه خدماتی را پس از تحویل پروژه ارائه نمی دهند. اما رایاپارس، برترین شرکت طراحی سایت در تبریز  دارای خدمات و پشتیبانی به مشتریان عزیز است.

قیمت طراحی سایت در تبریز

قیمت طراحی سایت در تبریز  به فاکتورهای مختلفی از جمله خدمات ارائه شده بستگی دارد. شرکت های مختلف، قیمت های متفاوتی را برای هزینه طراحی سایت در تبریز  ارائه می دهند اما این به معنای کیفیت بالای کار آن ها نیست. در مقابل هزینه ی ارزان نیز ممکن است کیفیت کار آن ها مطلوب نباشد. پس باید شرکتی را انتخاب کنید که با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه طراحی سایت در تبریز  را برای شما با بهترین کیفیت انجام دهد.

شرکت تبریز چاپ ارائه دهنده تمامی این خدمات است. ما با داشتن سال ها تجربه در ارائه انواع خدمات مانند طراحی سایت فروشگاهی در تبریز ، توانسته ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم و به عنوان بهترین و معتبرترین شرکت طراحی سایت در تبریز  انتخاب شویم.

چرا باید طراحی سایت در تبریز  را به تبریز چاپ بسپاریم؟

دلایل و علت های زیادی برای اینکه طراحی سایت در تبریز  را به تبریز چاپ بسپارید وجود دارد. تعداد پروژه های موفق و رضایت مشتریان قبلی همگی نشان دهنده این است که ما به خوبی کار خود را انجام داده ایم اما برخی از دلایل فنی برای سفارش طراحی سایت به تبریز چاپ عبارتند از:

افزایش درآمد

به بیان ساده یک وبسایت با طراحی استراتژیک و جذاب بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند و می تواند به تبدیل شدن آن ها به مشتری کمک زیادی نماید. این موضوع به صورت خودکار منجر به افزایش درآمد می شود که مطمئنا به نفع کسب وکار شما خواهد بود. اگر می خواهید فروش بیشتری داشته باشید عاقلانه است که روی یک طراحی سایت حرفه ای سرمایه گذاری کنید. رایاپارس به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز  با طراحی سایت اختصاصی به افزایش فروش اینترنتی شما کمک می کند.

افزایش اعتبار

اگر می خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید به یک وبسایت پیشرفته نیاز دارید. سایت شما باید جدیدترین مدل های طراحی را در خود داشته باشد تا به عنوان یک وبسایت بسیار جذاب شناخته شود. بنابراین اگر وبسایتی داشته باشید که جذاب باشد اعتبار تجارت شما چند برابر خواهد شد. زیرا کاربران به سمت هدف شما سوق داده می شوند. این موضوع یکی از مهم ترین مزایای طراحی سایت در تبریز  است که توسط همکاران ما در گروه تبریز چاپ پیاده سازی می شود.

بهتر شدن رتبه سایت در گوگل

یک وبسایت با طراحی ضعیف یا قدیمی، تاثیر منفی برعملکرد رتبه بندی در موتورهای جستجو خواهد داشت. گوگل سرمایه گذاری که یک شرکت برای وبسایت خود انجام می دهد بسیار جدی می گیرد. بنابراین اگر می خواهید در صدر صفحه نتایج جستجوی گوگل باشید به درستی روی یک وبسایت سرمایه گذاری کنید. ما در تبریز چاپ تمام مواردی که گوگل در کدنویسی به عنوان فاکتور رتبه بندی در نظر می گیرد را رعایت می کنیم. دقیقا به همین خاطر است که معمولا سایت های طراحی شده توسط تیم ما رتبه های برتر را در حوزه کاری خودشان اختیار دارند.

کم شدن نرخ پرش

چنانچه وبسایت شما طبق اصول و به صورت حرفه ای طراحی شده باشد، بازدیدکنندگان بیشتر و علاقه مندتر می شوند. در واقع بسیاری از کاربران پس از مشاهده صفحه اصلی یک وبسایت تصمیم می گیرند که آیا از آن صفحه خارج شوند یا خیر. یکی از اهداف ما در گروه تبریز چاپ این است که سایت ها را به نحوی طراحی کنیم تا کاربران به راحتی از آن خارج نشوند. البته این موضوع به محصولات و خدماتی که شما ارائه می دهید نیز بستگی دارد، اما تیم ما تمام تلاش خود را برای این مهم می کند.

ثبات برند

یک طراح وب یا یک شرکت طراحی وب که تجربه زیادی در این حوزه دارد دارایی های مختلف برند شما مانند لوگو، فونت و رنگ هایی که انتخاب کرده اید را درک می کند. همین موضوع سبب می شود تا از این موارد به بهترین شکل در وبسایت شما استفاده کنند.

اما وبسایت ها و افرادی که تجربه و تخصص زیادی در این حوزه ندارند، رنگ ها و لوگو را در مکانی قرار می دهند که هیچ مطابقتی با برند اصلی ندارد. همچنین تجربه ثابت کرده است که ممکن است از فونت نامرتبط نیز استفاده کنند که هیچ ارتباطی با موضوع سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *