•  

طراحی سربرگ

طراحی و چاپ سربرگ یک از عناصر اصلی تشکیل دهنده یک طراحی حرفه ای ست اداری ، سربرگ آن می باشد . سایز استاندارد سربرگ 21*29.7 و 21*14.8 می باشد ، در طراحی سربرگ باید بر اساس استاندارد های کاغذ پیش و پس از برش باشد ، تعیین فونت با اندازه مناسب ، سادگی و رعایت فاصله ها ، ترکیب بندی لوگو و آرم و هارمونی رنگ ها از اصول طراحی می باشد و همچنین در زمینه چاپ : چاپ همزمان 5 رنگ و رنگ ساختگی طلایی و نقره ای طبق سلیقه مشتری،برای سفارش سربرگ با شماره های تماس تبریز چاپ در ارتباط باشید

ست اداری-تبریز

ست اداری-تبریز

اهمیت ست اداری و تفاوت آن با اوراق خام

ست ادرای به خاطر استفاده از طراحی گرافیکی و ایجاد هویت بصری برای هر مجموعه ای اهمیت پیدا می کند. یک طراحی خاص که بر روی تمام اوراق چاپ می گردد و نشان دهنده نوع کار ، میبن پیام و اهداف ، کاراکتر و ویژگی های مجموعه ی تابعه خود است. همچنین این پیام را به مخاطبان خود منتقل می کند که با مجموعه ای منظم و ساماندهی شده روبرو هستند.

داشتن یک ست اداری زیبا و شکیل باعث میشه مشتریان شما در نگاه اول به نظم و دقت شما در تجارتتون پی ببرن و این مورد ناخواسته، موجب جلب اعتماد مخاطب میشه. یک ست اداری دلنشین، دارای لوگویی هست که به زیبایی طراحی شده و یک رنگ سازمانی رو در کنار سایر اطلاعات تماس مشتری، به همراه داره و با تخصص حرفه ای، در هر کدوم از اقلام چاپی، با تناسب ابعاد، به درستی چیده شده است .

 از دیگر دلایل مهم استفاده از ست اداری، جلوگیری از کپی برداری آسان از اوراق و اسناد شرکت می باشد. از این جهت طراحی ست اداری و چاپ آن در مجموعه تبریز چاب  از اهمیت ویژه ای برخوردار است چون از ضروری ترین اقلام مورد نیاز هر بنگاه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

با توجه به اینکه هر روز به تعداد رقبا در هر کسب و کاری اضافه می شود، باید به فکر راه تمایزی بین کسب و کار خود با کسب و کار رقبا باشید تا بتوانید جایگاه ویژه ای از آن خود کنید و یک قدم جلوتر از آنها گام بردارید. یکی از مواردی که می تواند در این مسیر به شما کمک کند، طراحی ست اداری است. ست اداری به مجموعه ای از اوراق گفته می شود که شامل سر برگ، پاکت نامه، فولدر، کارت ویزیت و… می شود که هر کدام از این موارد با توجه به رنگ سازمانی، لوگو و برند کسب و کار شما طراحی می شوند. با طراحی ست اداری در تبریز به تبلیغ و معرفی خود به افراد بیشتر کمک کنید.

طراحی-ست اداری-تبریز

طراحی-ست اداری-تبریز

 

 

اهمیت طراحی ست اداری تبریز

یکی از اهداف اصلی که نشان دهنده اهمیت طراحی ست اداری در تبریز می باشد، زیبا بخشی و هویت بخشیدن به برند شما است. همچنین طراحی ست اداری به اعتبار بخشی برند شما کمک می کند و می توانید اعتماد مشتریان را نسبت به خدمات و یا کالاهایی که عرضه می کنید جلب کنید.

طراحی ست اداری در تبریز برای چه کسب و کارهایی لازم است؟

همه کسب و کارها می توانند برای برند، شرکت و یا سازمان خود ست اداری طراحی کنند. از معمول ترین کسب و کارهایی که اقدام به طراحی ست اداری در تبریز کرده اند می توان به مطب پزشکان، مشاورین املاک، آژانس های مسافرتی و تورها، شرکت های حسابداری و مالی، کلینیک های زیبایی، کافه ها، رستوان ها، کافیشاپ ها، مراکز درمانی و بهداشتی و صنایع مختلف اشاره کرد. هر کدام از این کسب و کارها می توانند با توجه به برند، رنگ سازمانی و لوگوی خود بهترین ست اداری را داشته باشند. شرکت تبریز چاپ در تبریز با بیش از 12 سال سابقه در زمینه رشد و ارتقاء کسب و کارها می تواند در طراحی ست اداری به کسب و کارهای مختلف کمک کند.

چگونه می توانیم بهترین شرکت طراحی ست اداری در تبریز را انتخاب کنیم؟

امروزه بیشتر افراد به منظور کسب اطلاعات مورد نیاز خود به جستجو در گوگل روی آورده اند. اگر عبارت “طراحی ست اداری تبریز” را در گوگل سرچ کنید سایت های شرکت های طراحی ست اداری در تبریز به شما نشان داده می شوند. اما آنچه اهمیت دارد، انتخاب بهترین شرکت طراحی ست اداری از میان آنها می باشد. معمولا سایت هایی که در صفحات اول گوگل دارند، معتبرتر هستند. علاوه بر آن شما باید نمونه کارهای مربوطه در زمینه طراحی ست اداری را نیز در این سایت ها مشاهده کنید تا بتوانید بهترین شرکت طراحی ست اداری در تبریز را انتخاب کنید.

ما در اینجا یکی از بهترین شرکت های طراحی ست اداری در تبریز یعنی شرکت تبریز چاپ را به شما عزیزان معرفی می کنیم. شرکت تبریز چاپ با بیش از 12 سال سابقه در زمینه رشد و ارتقاء کسب و کارها می تواند بهترین ست اداری را برای شما طراحی کند. طراحی ست اداری در تبریز چاپ توسط طراحان ماهر و کار آزموده انجام می شود و شما با خیال راحت می توانید طراحی ست اداری را به این شرکت سفارش دهید.

مزایای استفاده از ست اداری برای برند و کسب و کارها

اگر صاحب برند و یا کسب و کاری هستید، حتما تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که چه چیزی می تواند به برند و کسب و کار شما اعتبار ببخشد و تا چه میزان می توان با استفاده از موارد مختلف این اعتبار را در میان افراد افزایش داد. با طراحی ست اداری می توانید میان خود و رقبا تمایز ایجاد کنید. در واقع ست اداری به شما کمک می کند که برند و کسب و کار خود را به افراد بیشتری معرفی کنید و اعتماد آنها را نیز جلب نمایید. بنابراین یکی از مهمترین مزایای طراحی ست اداری تبریزایجاد تمایز میان شما و رقبا می باشد. با توجه به این موضوع نباید طراحی ست اداری در تبریز را دست کم بگیرید و از کنار آن راحت بگذرید.

اصول طراحی ست اداری تبریز

با توجه به اینکه طراحی ست اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است باید یکسری اصول را در طراحی آن مدنظر قرار داد. شرکت تبریز چاپ اصول زیر را در طراحی ست اداری مدنظر قرار می دهد و به همین منظور به یکی از بهترین شرکت های طراحی ست اداری در تبریز معروف است.

  • هماهنگی میان بخش های گوناگون: یکی از مهمترین اصولی که در طراحی ست اداری باید مدنظر قرار داد، هماهنگی بخش های مختلف از جمله رنگ ها، فونت نوشته و… با سایر بخش ها همچون زمینه فعالیت، رنگ سازمانی، لوگو، برند و… می باشد. با رعایت این اصول می توان یک ست اداری مناسب برای برند و کسب و کار مدنظر طراحی کرد.
  • رعایت استانداردهای اولیه: یکسری نکات از جمله سایز پاکت نامه و مواردی از این قبیل را باید مطابق با استانداردهای اولیه در خصوص طراحی ست اداری در نظر گرفت.
  • استفاده از مواد با کیفیت: استفاده از کاغذها و مواد با کیفیت در طراحی ست اداری از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • استفاده از بروزترین نرم افزارها: برای طراحی ست اداری باید از پیشرفته ترین و بروزترین نرم افزارهای طراحی استفاده کرد.
  • استفاده از اطلاعات به صورت کامل: یکی دیگر از اصول مهمی که در طراحی ست اداری باید مدنظر قرار داد، استفاده از اطلاعات برند و یا شرکت به صورت دقیق و کامل می باشد. به عنوان مثال تمامی اطلاعات تماس عمومی که شامل شماره تلفن، آدرس وبسایت، آدرس پست الکترونیکی و … می شود باید در طراحی ست اداری مورد استفاده قرار بگیرند.
  • خلاقیت: بهره گیری از ایده های خلاقانه برای طراحی ست اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین منظور طراح باید طرح های خلاقانه را برای طراحی ست اداری در نظر بگیرد. بکار گیری طرح هایی مطابق با زمینه فعالیت در اینجا مهم می باشد.

تاثیر رنگ در طراحی ست اداری

انتخاب رنگ مناسب برای ست اداری از اهمیت بالایی برخوردار است. این نکته را باید مدنظر قرار داد که استفاده از رنگ سازمانی در طراحی ست اداری می تواند تاثیر مثبتی در جلب توجه مخاطب داشته باشد. البته در برخی موارد در کنار رنگ سازمانی می توان یک رنگ مکمل نیز استفاده کرد که این موضوع می تواند جلوه خوبی به ست اداری بدهد.

انتخاب رنگ مناسب در طراحی ست اداری موجب ارتباط بصری بهتر مخاطب می گردد و همچنین در برند سازی نیز تاثیرات مثبتی می گذارد. همچنین در انتخاب رنگ برای ست اداری این موضوع نیز مهم می باشد که رنگ ها نباید مانع از خوانا بودن نوشته ها گردند. با رعایت این موارد در استفاده از رنگ سازمانی و رنگ مکمل آن می توان ست اداری استانداردی را طراحی کرد.

کاربرد ست اداری در تبریز

از مهمترین کاربردهای ست اداری در تبریز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش اعتماد مخاطب نسبت به برند و کسب و کار
  • معرفی ماهیت تجاری شرکت
  • معرفی برند و یا کسب و کار به افراد مختلف
  • جلب رضایت مشتریان
  • انتقال اطلاعات به صورت یکپارچه
  • افزایش امنیت
  • ایجاد تمایز میان شما و رقبا
  • ثبت مکاتبات اداری
  • نشان دادن نظم شرکت و یا سازمان به مشتریان

ست اداری در تبریز شامل چه مواردی می شود؟

ست اداری که شرکت تبریز چاپ برای شرکت ها و کسب و کارهای مختلف در نظر گرفته است شامل موارد زیر می شود:

سربرگ

شرکت ها و سازمان ها باید سربرگ اختصاصی برای کسب و کار و برند خود داشته باشند. در واقع سربرگ دارای نشان سازمانی می باشد و به منظور نامه نگاری ادارات و موسسه ها و یا اشخاص حقیقی مورد استفاده قرار می گیرد.

کارت ویزیت

یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی که شامل ست اداری می شود، کارت ویزیت می باشد. کارت ویزیت نقش بسیار موثری در معرفی برند شما به افراد مختلف دارد. به همین منظور طراحی کارت ویزیت نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پاکت نامه

پاکت نامه یکی دیگر از موارد ست اداری می باشد که لوگو، آدرس پستی، شماره تلفن و مواردی از این قبیل بر روی آن قرار می گیرد.

تمامی موارد فوق شامل ست اداری می شوند و شرکت تبریز چاپ در تبریز می تواند در طراحی ست اداری در تبریز به شما کمک کند. با سفارش طراحی ست اداری به تبریز چاپ یک قدم جلوتر از رقبا حرکت خواهید کرد.

هزینه طراحی ست اداری در تبریز

هزینه طراحی ست های اداری متناسب با نوع و مواردی که برای ست اداری لحاظ شده است متفاوت می باشد. در واقع به طور کلی می توان گفت هزینه طراحی ست اداری با توجه به عواملی همچون جنس مواد استفاده شده، تعداد چاپ، طراحی استاندارد و نوع و تعداد عناصر مشخص می شود. به منظور اطلاع دقیق از هزینه طراحی ست اداری در تبریز می توانید با مشاوران شرکت تبریز چاپ در تماس باشید.

چاپ-ست اداری-تبریز

چاپ-ست اداری-تبریز

سفارش طراحی ست اداری در تبریز

همانطور که در بخش های فوق اشاره کرده ایم، تبریز چاپ با بیش از 15 سال سابقه در زمینه رشد و ارتقاء کسب و کارها یکی از بهترین شرکت های طراحی ست اداری در تبریز می باشد که با خیال راحت و بدون نگرانی می توانید طراحی ست اداری خود را به این شرکت بسپارید.

به منظور سفارش طراحی ست اداری در تبریز به وبسایت تبریز چاپ مراجعه و با مشاوران تبریز چاپ تماس بگیرید. مشاوران تبریز چاپ  بهترین و مناسب ترین ست اداری را با توجه به برند و زمینه فعالیت به شما پیشنهاد می کنند.