چاپ استیکر در تبریز

خدمات چاپ وینیل شیشه ای فرتاک در تبریز ارائه می‌شود، اما امکان ارسال چاپ استیکر به سراسر کشور هم وجود دارد. برای سفارش چاپ استیکر در تبریز، می‌توانید از روش‌هایی که پیش از این برای ثبت سفارش چاپ استیکر توضیح دادیم، استفاده کنید. اگر خودتان طرحی برای چاپ وینیل ندارید، طراحان گرافیک تبریز چاپ، این خدمات را نیز به شما ارائه می‌دهند. آن‌ها به خوبی با اصول طراحی در برندسازی آشنا هستند و می‌توانند بهترین استیکرها را برای کاربرد مورد نظرتان طراحی کنند. فرتاک امکان چاپ استیکر ارزان و باکیفیت را برای شما فراهم می‌کند.

اگر قصد دارید برای طراحی دکوراسیون داخلی از استیکر وینیل استفاده کنید، کارشناسان تبریز چاپ نظرشان را درباره اینکه طرح ارائه شده برای این کار مناسب است یا خیر، اعلام می‌کنند. در صورت همکاری بلند مدت نیز امکان سفارش با هزینه مناسب‌تر از نرخ متداول در بازار وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

چاپ استیکر تبلیغاتی

خدمات چاپ استیکر با طرح دلخواه به شما این امکان را می‌دهد که هر ایده تبلیغاتی جذابی را اجرا کنید. این تبلیغات ممکن است به صورت سیار اجرا شوند؛ مثلا روی اتوبوس‌ها چاپ شوند، یا اینکه مانند چاپ استیکر دیواری روی فضای ثابت باشند. اکثر ایده‌هایی که برای تبلیغات و برندینگ دارید، با چاپ استیکر امکان‌پذیر است.

بعضی از افراد به این فکر می‌کنند که روش‌های دیگری هم برای برندینگ یا تبلیغات وجود دارد. به عنوان مثال به جای چاپ استیکر دیواری، می‌توانند از تابلوهای فلکسی یا موارد مشابه استفاده کنند. اما باید دقت داشته باشید که چاپ استیکر ارزان‌تر از سایر روش‌هاست. بنابراین شما می‌توانید با قیمتی اقتصادی، به شیوه‌ای خلاقانه تبلیغ کنید یا محیط کارتان را با استیکرهای مزین به برندتان تزئین کنید.

چاپ استیکر در تبریز


یکی از فعالیتهای این مجموعه چاپ استیکر میباشد . چاپ انواع لیبل های شیشه ای و سفید . چاپ و نصب وینیل یا استیکر بر روی انواع ماشین مخصوصاً ماشینهای پخش . چاپ و نصب بر روی قطار ، چاپ استیکر بر روی اتوبوس ، چاپ وینیل برای یخچالهای صنعتی ( انواع یخچالهای عمودی و افقی ) . چاپ وینیل شیشه ای و همچنین چاپ وینیل سفید برای چسباندن روی انواع محصولات ( موادغذایی ، دارویی ، آرایشی و بهداشتی ، مواد شوینده و تمامی محصولاتی که نیاز به برچسب پی وی سی دارند ) . چاپ و نصب مش پشت چسبدار بر روی شیشه مغازه ها و فروشگاهها . چاپ وینیل برای کف زمین ، چاپ انواع لیبل شبرنگی ، چاپ لیبل های رو چسب دار جهت چسباندن از داخل شیشه اتومبیلها یا فروشگاهها . چاپ و برش انواع لیبل هایی که نیاز به برش خاص با شکلهای مختلف دارند.

چاپ-استیکر-تبریز

چاپ-استیکر-تبریز

چاپ استیکر با کیفیت عالی

این نوع از چاپ با دستگاههایی انجام میشود که به خاطر نوع جوهر آن به آنها اکوسالونت میگویند . و البته به تمامی این دستگاهها چاپ دیجیتال رول هم میگویند . جوهر دستگاهها اکوسالونت سازگار با محیط زیست میباشد . کیفیت چاپ استیکر با این دستگاهها بسیار عالی میباشد ولی مشکلی که دارند این است که ماندگاری جوهر آنها بیشتر از ۶ ماه نیست . برای ماندگاری طولانی تر جوهرها بایستی کار چاپ شده را با لمینیت مخصوصی پوشش دهیم . البته چنانچه این چاپ را بخواهید در فضای داخل اتاق استفاده نمایید حداقل چهار سال ماندگاری جوهر خواهد داشت . این مجموعه کار چاپ و لمینیت استیکر را با ضمانت در ماندگاری طولانی مدت انجام میدهد.

چاپ استیکر با کیفیت متوسط

این نوع از چاپ استیکر یا همان چاپ وینیل با دستگاه Outdoor چاپ میشود . و همانگونه که از نامش پیداست این چاپ مخصوص فضای باز میباشد . جوهرهای استفاده شده برای این دستگاهها صنعتی بوده و ماندگاری طولانی تری دارند . ولی از لحاظ چاپی کیفیت پایینتری نسبت به اکوسالونت دارند . این نوع از چاپ مناسب کامیونها و خودروهای پخش میباشد که معمولاً از فاصله دورتری دیده میشوند . و همچنین به دلیل قیمت مناسب و ماندگاری طولانی بیشتر مورد توجه تولیدکنندگان و کارخانجات قرار گرفته است . این چاپ نیازی به لمینیت ندارد . چرا که بدون لمینیت هم ماندگاری زیادی دارد . نمونه گیری در چاپ سی بن کاملاً رایگان است . اگر شما نمیدانید که کدام چاپ ( اکوسالونت یا Outdoor ) برای شما مناسب است ، میتوانید فایل خود را برای ما ارسال نمایید تا از هر دو چاپ نمونه گیری رایگان داشته باشید . با این کار انتخاب شما راحتتر خواهد بود. همچنین تمامی کارهای چاپ شده در مجموعه سی بن دارای گارانتی کیفیت چاپ میباشد . در صورتی بروز هر مشکل چاپی با ما تماس بگیرید تا تمامی کارها مجدداً و بدون دریافت هزینه برای شما چاپ شود.

چاپ-استیکر

چاپ-استیکر

تفاوت چاپ استیکر با چاپ وینیل

تفاوت بین چاپ استیکر و چاپ وینیل سئوالی است که برخی از مشتریان از ما میپرسند . باید بگویم که تقریباً هیچ تفاوتی بین چاپ استیکر با چاپ وینیل وجود ندارد . برای روشن شدن این موضوع توضیح کوتاهی ارائه میدهیم : استیکر در واقع همان وینیل است ولی طوری جا افتاده که انگار این دو تفاوتهای اساسی باهم دارند. نام لاتین و تجاری استیکر :وینیل (vinyl ) میباشد . استیکر یا همان وینیل متریالی است که از پی وی سی تولید شده ، ضد آب است و در مقابل پاره شدن مقاومت بسیار بالایی ( نسبت به کاغذ پشتچسبدار ) دارد. اگر بخواهیم به صورت ریشه ای تر به توضیح استیکر بپردازیم باید بگویم که استیکر یک لغت لاتین میباشد و در زبان انگلیسی به تمامی پشت چسبدارها اطلاق میشود و هر چیزی که چسب داشته باشد با نام استیکر شناخته میشود . خود کلمه stick به معنای چسباندن و sticker به معنای کاغذ خود چسب میباشد .کلمه Vinyl در زبان انگلیسی به تمامی پلاستیک هایی که مشتق CH:CH2 در آنها باشد اطلاق میشود . با این توضیح به این نتیجه میرسیم که استیکر یا وینیل از پلاستیک یا همان PVC درست شده . و به دلیل چسب دار بودن ، به آن استیکر میگویند. همانطور که گفته شد نام اصلی و تجاری استیکر : وینیل (vinyl ) میباشد که در ایران با نام استیکر جا افتاده و با این اسم شناخته میشود .

کاربردهای چاپ استیکر

چاپ استیکر یا همان چاپ وینیل در صنایع بیشماری به کار میرود . از صنایع غذایی و بسته بندی تا تمامی صنایع تولیدی و صنعتی که نیاز به لیبل های پشت چسبدار دارند. ولی عمده ترین استفاده استیکر در صنعت تبلیغات تجاری میباشد . تبلیغات انواع شرکتهای غذایی و تولید کننده های مواد شوینده تا تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی . همچنین چاپ و تبلیغات بر روی اتوبوسهای شرکت واحد یا چاپ و نصب استیکر بر روی انواع ماشینهای پخش و یخچالهای صنعتی .

انواع استیکر و چاپ استیکر های مختلف

استیکرها انواع مختلفی دارند : استیکر شیشه ای ،‌استیکر یا وینیل با زمینه سفید ،‌استیکرهای روز رنگ و استیکرهای شبرنگی که در ادامه برای هر کدام از آنها توضیحی ارائه میدهیم :

استیکر شبرنگی

این نوع از استیکر به صورت شبرنگ میباشد به این معنی که بعد از چاپ و نصب بر روی ماشین به صورت شبرنگ در تاریکی بازتاب نور دارد ، البته نوع دیگری از این استیکر شبرنگی که قابلیت چاپ ندارد و به صورت لانه زنبوری میباشد جهت تابلوهای راهنمایی و رانندگی و همچنین برای پشت کامیونها کاربرد دارد.

استیکر زمینه سفید

نوعی از استیکر که زمینه سفید یا اصطلاحاً شیری رنگ میباشد . این نوع از استیکر برای انواع مختلف چاپ استفاده میشود به عنوان مثال برای چاپ روی ماشینهای پخش یا چاپ اتوبوس و اسکانیا و برای چاپ بر روی یخچالهای صنعتی از این نوع استیکر استفاده میشود . استیکر سفید بیشترین کاربرد را در بین سایر استیکرها دارد. برای مشاهده نمونه های بیشتر به صفحه چاپ و برش استیکر سفید مراجعه فرمایید.

استیکر شیشه ای

نوعی از استیکر است که به صورت بی رنگ یا ترانسپرنت میباشد . این نوع معمولاً برای نصب روی شیشه ها یا جاهایی که میخواهند رنگ پشت زمینه دیده شود استفاده میکنند ولی باید در نظر داشته باشید که چاپ این نوع از استیکر معمولاً بیحال میشود و حتماً قبل از اینکه تعداد بالایی از آن را چاپ نمایید یک نمونه از کار خود را چاپ نمایید و سپس اقدام به چاپ تیراژ بالا نمایید . برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه چاپ برچسب های شیشه ای مراجعه فرمایید.

استیکرهای روز رنگ و خود رنگ

همانطور که از اسمش پیداست یکی دیگر از انواع استیکر میباشد که به صورت رنگی موجود میباشد. به این نوع از استیکرها روز رنگ هم میگویند . این نوع از استیکر در رنگ بندی های متفاوتی وجود دارد که بسته به جنس آن و شرکت یا کشور تولید کننده از 3 سال تا 7 سال دوام رنگی دارند. اگر علاقمند به این موضوع میباشید و میخواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید به صفحه برچسب روی شیشه مراجعه فرمایید.