چاپ لیبل تبریز انواع لیبل برای چاپ ساده ترین لیبل های موجود در بازار همان هایی هست که به راحتی در هر جا و مکانی و یا هر مفازه ای به راحتی می توانید پیدا کنید.درست حدس زدید. برچسب و یا لیبل های دور ابی و یا سفید که می توانید با خودکار چاپ لیبل تبریز روی انها بنویسد و در جای مد نظر بچسبانید.

چاپ لیبل یا برچسب، از موضوعاتی است که در چاپ نگارین اصفهان توجه ویژه‌ای به آن می‌شود. برچسب ظریفی که بر روی کالا چسبانده می شود لیبل نام دارد. معمولا لیبل روی اجسام چسبانده می شود در حالی که موارد مشابه آن ((تگ)) بر روی اجسام توسط نخ یا پلاستیک نصب می شود. استفاده از لیبل به صورت رسمی به سال ۱۹۳۰ باز می گردد.چاپ لیبل در انواع مختلف است و می توان آن ها را به مقوله ای جدا از صنعت چاپ تقسیم کرد. به نام صنعت تولید – لیبل های پشت چسبدار – لیبل کاغذی – لیبل متالایز – لیبل شیشه ای – لیبل کریستالی – لیبل پی وی سی.

چاپ لیبل می تواند به عنوان شناسنامه و بروشور روش مناسب برای معرفی محصول و یا محصولات شما باشد . چاپ لیبل می تواند به سازمان شما اعتبار مضاعف ببخشد و در نتیجه در طراحی و چاپ استیکر خود دقت داشته باشید . چاپ نگارین همواره مبنا راه بر این گذاشته که در زمینه طراحی و چاپ لیبل نهایت دقت و همکاری را با شما داشته باشد.

در چاپ دیجیتال ، لیبل ها – انواع یووی – لیبل سفلون مات – براق و … تقسیم می شوند. لیبل های کاغذی به دلیل ارزان بودن بالاترین مصرف را دارند و در انواع مات گلاسه رنگهای مختلف تولید می شوند.

 

انواع لیبل

لیبل ها از جنس های مختلفی مانند کاغذ، آلومینیوم و… تولید می شوند.
لیبل ها شناسه ی محصولات شما و حاوی اطلاعاتی می باشند که به شکل متن و بارکد بر روی آن ها چاپ شده است.
علاوه بر این لیبل ها کاربردهای گسترده ای دارند، مانند کنترل اموال، کاربرد در پلمپ محصولات،گارانتی و…
با توجه به محیط و هدف استفاده، انتخاب نوع لیبل گام مهمی است، در انتخاب لیبل مناسب نه تنها شکل ظاهری بلکه شرایط آب و هوایی، محل نگهداری و کاربرد آن نیز بسیار حائز اهمیت است.

لیبل PVC

PVC یا Polyviny Chloride نوعی پلاستیک مصنوعی است.
این نوع لیبل دارای مقاومت و دوام بسیار بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و همینطور کشش می باشد.
لیبل PVC در برابر آب و مواد شیمیایی مقاوم است لذا برای کاربرد در هر محیطی مناسب می باشد.
این لیبل ها به مقاومت ، دوام و استحکام رنگ، مشهور هستند.
لیبل PVC واکنش پذیر است به این معنی که با توجه با یک سری پارامترهای دقیق برای پاسخ به یک نیاز خاص قابل تولید است.

لیبل اموال

لیبل های اموال یا Asset به سازمان ها و ارگان ها برای مدیریت و ردیابی اموال کمک می کنند. اموال ارزشمندتان را برچسب گذاری کنید، با این کار کنترل موجودی انبار تسهیل می گردد و میزان سرقت نیز کاهش می بابد.
برای برچسب گذاری اموال بهتر است از لیبل های بادوام و ماندگارتری استفاده گردد. لذا عدم نیاز به تمدید مجدد لیبل سبب کاهش هزینه در دراز مدت می گردد.
لیبل های Asset یا اموال با این هدف طراحی شده اند.

لیبل های Asset در برابر خراشیدگی، حرارت و مواد شیمیایی مقاوم اند و همچنین لیبل های Asset در برابر آب و رطوبت مقاوم اند و استحکام رنگ فوق العاده ای دارند.

لیبل امنیتی

در سراسر دنیا کارخانه ها برای پلمپ محصولات خود و همچنین در بحث گارانتی از لیبل های امنیتی استفاده می کنند.
جدا کردن و حذف کامل این برچسب ها از سطحی که به آن چسبیده اند غیر ممکن است زیرا برچسب های امنیتی در صورت کنده شدن از خود اثری به جا می گذارند. این لیبل ها انواع مختلفی دارند:
لیبل لایه شونده ، هر بار که برای جدا کردن این برچسب تلاش شود به شکل یک لایه جدا می شود و اثر آن باقی می ماند.
لیبل خرد شونده ، با تلاش برای حذف این لیبل، برچسب خرد می شود و حذف کامل آن ممکن نیست.

لیبل void ، در صورت جدا کردن این لیبل از سطحی که به آن چسبانده شده است، پیامی(void) بر روی سطح به جا می ماند که نشان از باز شدن پلمپ می باشد.

لیبل کاغذی

برچسب های کاغذی مناسب برای استفاده در محیط های داخلی و شرایط نرمال آب و هوایی هستند.
این لیبل ها در برابر عوامل محیطی مقاومت چندانی ندارند و جزو ارزان ترین لیبل ها می باشند.

لیبل متال

لیبل های متال بر روی هر سطحی می چسبند، به ویژه برای چسباندن روی فلز مناسب و کاربردی هستند.
لیبل های متال دارای مانگاری و دوام فوق العاده در برابر پوسیدگی، خراشیدگی، نور مستقیم و طولانی خورشید، حرارت بسیار بالا و دمای انجماد و مواد شیمیایی می باشند.
از مطرح ترین و نامی ترین برندهای لیبل متال، رول کاور ایتالیا می باشد.