دسته‌بندی نشده

سئوی سایت فروشگاهی : چگونه فروشگاه های آنلاین می توانند ترافیک ارگانیک را هدایت کنند

سئو در تبریز

بهینه‌سازی موتورهای جستجو یک میوه کم ارزش برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک است . علیرغم این واقعیت که SEO یکی از بالاترین بازگشت سرمایه را در بین کمپین های بازاریابی تجارت الکترونیک دارد، بسیاری از فروشگاه های آنلاین بدون توجه به موتورهای جستجو کنار هم قرار می گیرند.

در عوض، بسیاری به رسانه‌های اجتماعی یا تبلیغات پولی متکی هستند که می‌تواند برای شرکت‌ها عالی باشد، اما معمولاً نیازمند تلاش مداوم و جریان درآمد است. هزینه تبلیغات هر ساله میلیاردها دلار برای شرکت ها هزینه دارد – مبلغی که فقط در حال افزایش است .

از سوی دیگر، سئو در درجه اول به تلاش اولیه نیاز دارد – پس از رتبه‌بندی، عملاً می‌توانید فروش خود را بدون هزینه‌های مکرر در خلبان خودکار انجام دهید.

با در نظر گرفتن این موضوع، درک بهترین شیوه های سئو می تواند به تغییر و بازگشایی تجارت الکترونیک شما کمک کند.

استراتژی سئو روی صفحه

سئوی درون صفحه برای پلتفرم های تجارت الکترونیک به این معنی است که مطمئن شوید کلمات کلیدی شما در مکان های مناسب قرار دارند. این راهی است برای اطمینان از اینکه گوگل دقیقاً می داند صفحه شما در مورد چیست.

سئوی درون صفحه ضروری است زیرا به شما کمک می کند در سایر ویژگی های صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر شوید.

سئو تبریز

سئو تبریز

عواملی که شامل رتبه بندی برای SERP می شوند شامل موارد زیر است:

تحقیق در مورد کلمات کلیدی تجارت الکترونیک

تحقیق کلمات کلیدی اولین قدم حیاتی در کمپین سئوی تجارت الکترونیک است.

اگر این قسمت را اشتباه متوجه شوید، یکی از این دو اتفاق می افتد:

شما کلمات کلیدی را برای رتبه بندی بسیار دشوار هدف قرار خواهید داد و به صفحه اول نخواهید رسید.
شما برای کلمات کلیدی که ترافیک جذب نمی کنند یا باعث خرید مشتریان نمی شوند رتبه بندی می کنید.
هیچ یک از این موقعیت ها ایده آل نیستند، به همین دلیل است که تحقیق کلمات کلیدی تجارت الکترونیک بسیار مهم است – این اطمینان را ایجاد می کند که کلمات کلیدی را هدف قرار دهید که رتبه بندی آنها آسان است، حجم جستجوی مناسبی دارند و نرخ تبدیل بالایی دارند.

با این حال، انتخاب کلمات کلیدی بیشتر از این است که ببینیم رتبه بندی چقدر دشوار است یا تعداد افرادی که آنها را جستجو می کنند. چهار گزینه زیر می‌توانند به شما در انجام تحقیقات کلمه کلیدی تجارت الکترونیک، یافتن دشواری کلمه کلیدی (KD) و حجم جستجو و کشف قصد خریدار کمک کنند:

1-تعیین کنید که آیا کلمات کلیدی مناسبی را انتخاب می کنید.

مگر اینکه از ابزاری مانند Ahrefs استفاده کنید، احتمالاً اطلاعات کلیدواژه عباراتی را که انتخاب کرده اید نخواهید داشت. شما باید سختی کلمه کلیدی، حجم جستجو و قصد خریدار را تعیین کنید تا بدانید از کدام کلمات کلیدی استفاده کنید.

با استفاده از Google Keyword Planner ، می‌توانید حجم جستجوی تقریبی و CPC را برای تعیین قصد خریدار پیدا کنید. با این حال، به شما مشکل کلمه کلیدی (KD) یا گسترش نمی دهد.

اگر می‌خواهید تلاش‌های سئوی خود را جدی بگیرید و گسترش کلمات کلیدی خود را به حداکثر برسانید، ایجاد یک ماتریس کلمه کلیدی را در نظر بگیرید.

ماتریس کلمات کلیدی راهی است برای بررسی کلمات کلیدی مرتبط و سازماندهی صفحه گسترده خود برای تعیین سریع بهترین کلمات کلیدی ممکن برای استفاده در هر یک از صفحات خود. این بر اساس KD، حجم جستجو و هدف جستجو است.

2- از آمازون برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی استفاده کنید.

آمازون یک معدن طلا از کلمات کلیدی با قصد خرید بالا است زیرا مردم معمولاً در آمازون به قصد خرید چیزی جستجو می کنند.

برای یافتن کلمات کلیدی با آمازون، شروع به تایپ کلمه کلیدی seed خود کنید. در پاسخ، آمازون پیشنهادات تکمیل خودکار را منتشر خواهد کرد. اینها همه ایده های کلیدواژه هستند – آنها را در صفحه گسترده گوگل قرار دهید تا بعداً نگه دارید.

همانطور که می توانید تصور کنید، اگر صدها یا هزاران محصول داشته باشید، ممکن است زمان زیادی طول بکشد. اینجاست که ابزار کلمه کلیدی آمازون وارد می شود.

این ابزار به‌طور خودکار پیشنهادهای تکمیل خودکار آمازون را برای هر کلمه کلیدی که تایپ می‌کنید حذف می‌کند. هر بار که جستجو می‌کنید، همه کلمات کلیدی را بررسی کنید و آنها را به لیست خود اضافه کنید، سپس با دکمه «دانلود کلمات کلیدی انتخاب شده» آن فهرست را در یک CSV دانلود کنید.

 

3. کلمات کلیدی را از طریق تحقیقات رقبا پیدا کنید.

اگر رقبای دارید که در نتایج جستجو رتبه بالاتری نسبت به شما دارند، می‌توانید از سایت آنها برای دریافت ایده‌های کلمه کلیدی استفاده کنید. ابتدا کلمه کلیدی خود را در گوگل تایپ کنید، یک رقیب را انتخاب کنید و صفحات دسته بندی و محصولات آنها را برای کلمات کلیدی احتمالی اسکن کنید.

مهم است که به یاد داشته باشید که نباید کورکورانه از کلمه کلیدی مشابه رقبای خود استفاده کنید، فقط به این دلیل که آنها از شما بالاتر هستند – عوامل دیگری مانند اعتبار دامنه وجود دارد.

همچنین مهم است که breadcrumbs را در نظر بگیرید ، یک عملکرد ناوبری پیشرفته که به گوگل کمک می کند تا سایت شما را اسکن و فهرست کند. با وارد کردن سایت خود در گوگل می توانید متوجه شوید که آیا breadcrumbs را به درستی تنظیم کرده اید یا خیر. اگر “yoursite.com -> دسته -> زیرمجموعه” را می بینید، شما باید پودر سوخاری را تنظیم کنید.

 

4. از Ahrefs برای کمک به یافتن فرصت های کلمات کلیدی استفاده کنید.

Ahrefs یک ابزار سئو همه جانبه و فوق العاده است. شما می توانید از آن برای تحقیقات کلمات کلیدی، تحقیقات رقابتی، ایجاد بک لینک و موارد دیگر استفاده کنید.

از طریق سیستم آسان برای استفاده آن، می توانید گزارش های ساخته شده از رتبه بندی کلمات کلیدی در سایت خود و رقبای خود را مشاهده کنید، به شما این امکان را می دهد تا ببینید که چگونه در کنار هم قرار می گیرید و کجا می توانید پیشرفت کنید.

 

صفحات محصولات تجارت الکترونیک

صفحات محصول و دسته‌بندی بدون شک مهمترین صفحات برای رتبه‌بندی هستند. اگر شخصی آنها را در گوگل پیدا کند، بلافاصله به تمام محصولات شما در آن دسته دسترسی خواهد داشت.

برای بهینه سازی صحیح این صفحات، باید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در مکان های زیر قرار دهید:

در URL.

قرار دادن کلمه کلیدی اصلی خود در URL یک راه ساده برای بهبود رتبه بندی جستجو است. این امر مخصوصاً برای وب‌سایت‌هایی که در جایگاه‌های رقابتی‌تر رقابت می‌کنند مرتبط است، زیرا URL‌های بهینه‌سازی شده راهی اضافی برای به دست آوردن مزیت در مقابل رقبای خود برای افزایش ترافیک هستند.

همچنین می‌توانید آن‌ها را بر اساس هر کلمه کلیدی که برای رتبه‌بندی صفحه دسته‌بندی‌تان بهتر است، سفارشی کنید.

در تگ عنوان (H).

تگ عنوان صفحه یا تگ H1 باید کلیدواژه را تا حد امکان نزدیک به ابتدا داشته باشد. این برای ارتقای مضامین مرکزی صفحه و کمک به شما در رتبه بندی ارگانیک برای برچسب عنوان کار می کند.

در کپی بدنه.

کپی متن جایی است که همه چیز کمی پیچیده تر می شود. اکثر صفحات دسته‌بندی مستقیماً به محصولات بدون مقدمه می‌رسند، که برای Google ایده‌آل نیست.

بهترین کار این است که حداقل یک مقدمه 300 کلمه ای داشته باشید و کلمه کلیدی خود را حداقل 2-3 بار درج کنید.

در متن جایگزین تصویر.

از آنجایی که گوگل نمی تواند تصاویر را بخواند، برای دانستن اینکه تصویر چیست و شامل چه مواردی می شود، بر متن جایگزین تکیه می کنند.

متن جایگزین تصویر می تواند فرصت دیگری را در اختیار شما قرار دهد تا کلمه کلیدی خود را در صفحه قرار دهید و به شما امکان نمایش بهتر در نتایج تصاویر گوگل را می دهد.

در فراداده

در حالی که نشان داده نشده است که قرار دادن کلمه کلیدی خود در فراداده شما به طور مستقیم بر رتبه بندی تأثیر می گذارد، می تواند نرخ کلیک (CTR) را بهبود بخشد، که نشان داده شده است که رتبه بندی را بهبود می بخشد .

این به این دلیل است که وقتی کلمه کلیدی اصلی خود را در تگ های متا توضیحات و توضیحات قرار می دهید، گوگل آن را در نتایج جستجو پررنگ می کند:

برای تمام صفحات دسته بندی خود بشویید و تکرار کنید، سپس همین کار را با صفحات محصول خود انجام دهید

 

بازاریابی محتوا.

محتوا بخش مهمی از استراتژی بازاریابی مدرن است. در واقع، طبق مطالعه Oberlo :

96 درصد از تصمیم گیرندگان بازاریابی می گویند بازاریابی محتوا برای برند آنها موثر بوده است.
بیش از نیمی از بازاریابان از ترافیک ارگانیک برای سنجش میزان موفقیت محتوای خود استفاده می کنند.
70 درصد از بازاریابان به طور فعال در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری می کنند.
محتوای باکیفیت یکی از ساده‌ترین راه‌های فروشگاه تجارت الکترونیک شما برای رتبه‌بندی کلمات کلیدی بیشتر و ایجاد بک لینک است. در نظر بگیرید که صفحات محصول و دسته تنها می توانند برای تعداد زیادی از کلمات کلیدی رتبه بندی کنند. هنگامی که آنها را به حداکثر رساندید، دیگر نمی توانید املاک جستجویی را پوشش دهید.

محتوا می تواند به پر کردن این شکاف ها کمک کند. اکنون می توانید برای کلمات کلیدی کوتاه و بلند که به صنعت شما مربوط می شوند رتبه بندی کنید. بازاریابی محتوا می تواند ترافیک شما – و در نهایت فروش شما – را افزایش دهد و ایجاد لینک به سایت خود برای بهبود اعتبار دامنه خود را برای شما آسان تر کند.

 

پاکسازی فنی سئو

فرآیند سئو فقط مربوط به کلمات کلیدی نیست. یک جنبه فنی نیز وجود دارد که به جزئیات و جزئیات یک وب سایت می پردازد

هنگام انجام پاکسازی سئو یا بازرسی های سئوی تجارت الکترونیک، بررسی و درک جنبه های زیر از سایت شما بسیار مهم است:

معماری وب سایت
معماری یا ساختار سایت تجارت الکترونیک نحوه تنظیم ناوبری، صفحات دسته بندی و صفحات محصول است. در اصل، دریافت بهترین و مرتبط ترین محتوا در مقابل مشتریان بالقوه و کاهش تعداد دفعاتی است که آنها باید برای یافتن آن کلیک کنند.

دو قانون طلایی برای ساختار سایت عالی وجود دارد :

آن را ساده و مقیاس پذیر کنید.
هیچ صفحه ای نباید بیش از سه کلیک از هر صفحه دیگری داشته باشد.
از تحقیقات کلمات کلیدی برای ایجاد URL های صفحه و زیرشاخه های بسیار مرتبط استفاده کنید.
مثالی از معماری سایت بد برای تجارت الکترونیک.

سئو فروشگاه تبریز

سئو فروشگاه تبریز

 

این تصویر نمونه ای از معماری بد سایت است. چهار کلیک طول می کشد تا به صفحه دسته بندی برسید، و اگر می خواهید یک صفحه محصول یا دسته را اضافه کنید، باید آن را در عمق سایت خود پنهان کنید.

این نه تنها برای ناوبری ضعیف است، بلکه به رتبه بندی جستجوی شما نیز آسیب می رساند زیرا صفحه اصلی شما معتبرترین صفحه در سایت شما است. پیوندهای داخلی از یک صفحه در سایت شما به صفحه دیگر، قدرت را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل می کنند

 

نمونه معماری سایت خوب برای تجارت الکترونیک.

سئو سایت تبریز

سئو سایت تبریز

این تصویر نمونه ای از معماری خوب سایت است. صفحه اصلی شما باید به تمام صفحات دسته بندی اصلی شما و حتی برخی از بهترین صفحات محصول شما نیز پیوند داشته باشد.

پیمایش مناسب و پیوند داخلی می تواند تضمین کند که این صفحات بیشترین اعتبار را از صفحه اصلی شما دریافت می کنند و در نتیجه شانس بیشتری برای رتبه بندی بالا در جستجو دارند.

 

سرعت صفحه.

سرعت سایت برای توانایی سایت شما در رتبه بندی و تجربه کاربری ضروری است. بر اساس مطالعه ای از Radware ، 51 درصد از خریداران آنلاین در ایالات متحده ادعا کردند که اگر سایتی خیلی کند باشد، خرید را تکمیل نمی کنند.

برای اینکه ایده ای در مورد کارهایی که می توانید برای بهبود سرعت سایت خود انجام دهید به دست آورید، به ابزار PageSpeed ​​Insights Google بروید و URL خود را افزونه کنید. گوگل به شما در موبایل و دسکتاپ از 1 تا 100 امتیاز می دهد و مراحلی را برای افزایش سرعت بارگذاری به شما ارائه می دهد.

 

تغییر مسیرها.

ریدایرکت ها راهی برای فرستادن کاربران و موتورهای جستجو به URL متفاوتی از URL درخواست شده اولیه است.

ریدایرکت ها روی سئوی شما تأثیر می گذارد، اگرچه خوب یا بد بودن آن توسط عوامل متعددی تعیین می شود. موتورهای جستجو اغلب به URL های منحصر به فرد برای شناسایی آنها متکی هستند. وقتی گوگل صفحه و تغییر مسیر را بررسی می کند، سعی می کند ارتباط بین صفحه جدید و کلمه کلیدی صفحه اصلی را مشخص کند.

اطمینان حاصل کنید که بین URL قدیمی و آدرس تغییر مسیر داده شده ارتباط وجود دارد، در غیر این صورت ممکن است رتبه بندی سئو را از دست بدهید.

لینک سازی داخلی

پیوند داخلی در صفحات دسته بندی محصولات می تواند به راهنمایی کاربران و جستجوگران از صفحه ای به صفحه دیگر در وب سایت شما کمک کند و یکی از نادیده گرفته ترین بخش های استراتژی سئو است.

با قرار دادن پیوندهای داخلی در صفحات خود، یک اکوسیستم در وب سایت خود ایجاد می کنید، خوانندگان را در صفحات خود نگه می دارید و احتمال تعامل یا تبدیل خود را افزایش می دهید.

 

HTTP ها

اطمینان حاصل کنید که هر یک از URL های شما با کلمات کلیدی در ذهن طراحی شده است.

URL ها اغلب به صورت خودکار ایجاد می شوند و بسیاری از بازاریابان قبل از رفتن به صفحه دیگر آن را به همان شکلی که هست رها می کنند. این یک اشتباه و از دست دادن یک فرصت بالقوه است. با ایجاد هر URL به عنوان پسوند خود صفحه، می توانید رتبه بندی و قابلیت های SEO خود را افزایش دهید.

 

مناسب  موبایل

تا پایان سال 2021، بیش از 60 درصد از جستجوهای گوگل در یک دستگاه تلفن همراه انجام شده است.

با در نظر گرفتن این موضوع، بدیهی است که اطمینان از اینکه وب سایت شما نه تنها سازگار با موبایل نیست، بلکه پاسخگوی تلفن همراه است، برای موفقیت استراتژی سئوی شما بسیار مهم است.

 

محتوای تکراری

گوگل به طور فعال محتوای تکراری را دوست ندارد و سایت هایی را که صفحات اضافی زیادی دارند جریمه می کند.

اطمینان حاصل کنید که وقتی در حال ایجاد محتوا یا صفحات دسته بندی هستید، آنها منحصر به فرد هستند و می توانند خود را از بقیه سایت شما جدا کنند.

 

Hreflang.

Hreflang یک ویژگی HTML است که برای شناسایی زبان و هدف جغرافیایی یک صفحه وب استفاده می شود.

از نظر استراتژی سئوی شما، Hreflang می تواند مفید باشد اگر چندین نسخه از یک صفحه را به زبان های متناوب داشته باشید، زیرا می تواند به متمایز کردن آنها در گوگل کمک کند. شما نمی خواهید به خاطر تلاش برای دستیابی به مخاطبان مختلف در سراسر جهان جریمه شوید.

 

Canonicals.

.
نشانی‌های اینترنتی یا تگ‌های متعارف با گفتن اینکه چه نسخه‌ای از URL می‌خواهید در نتایج جستجو نشان داده شود، به وب‌سایت شما کمک می‌کنند.

در موضوعات یا صفحات مشابه، کلمات کلیدی می توانند در چندین URL مختلف ظاهر شوند. بدون برچسب گذاری صفحه اصلی، نتایج سئو شما ممکن است آسیب ببیند زیرا گوگل شما را بر اساس عبارات جستجوی اضافی جریمه می کند

 

نقشه سایت.

نقشه سایت فایلی است که اطلاعاتی در مورد صفحات، ویدیوها یا فایل های دیگر در سایت شما ارائه می دهد. اساسا، نقشه سایت به گوگل می گوید که کدام صفحات در سایت شما صفحات مهمی هستند و به آنها اجازه می دهد تا سایت شما را با کارایی بیشتری بخزند.

نقشه های سایت یک بخش کم ارزش گذاری شده اما حیاتی از استراتژی سئو شما هستند. با گفتن اینکه موتورهای جستجو به کجا نگاه کنند، می‌توانید کار کنید تا خوانندگان و بینندگان بالقوه را به صفحات خاصی منتقل کنید – رتبه‌بندی آنها را بالا ببرید و به شما اجازه دهید ترافیک سایت را دیکته کنید.

 

استراتژی های لینک سازی

دو عامل رتبه بندی وجود دارد که گوگل بیش از هر چیز دیگری به آنها اهمیت می دهد:

محتوا.
پیوندها.
بک لینک از وب سایت های دیگر با اعتبار دامنه بالا به وب سایت شما می تواند رتبه شما را بیش از هر عامل رتبه بندی دیگری بهبود بخشد.

از آنجایی که سئوی خارج از صفحه در نظر گرفته می‌شوند، کمی پیچیده‌تر و زمان‌برتر از ایجاد تغییرات ساده در وب‌سایت شما است. برای به دست آوردن این پیوندها باید با سایر وبلاگ نویسان و خرده فروشان همکاری کنید.

پنج فرصت منحصربفرد ایجاد لینک زیر از مؤثرترین و آسان‌ترین فرصت‌ها برای یادگیری هستند:

 

1. لینک سازی صفحه منبع.

صفحات منبع، به دلیل نداشتن تعریف بهتر، صفحات پر از منابع مربوط به صنعت شما هستند.

آنها ممکن است اشکال مختلفی داشته باشند، اغلب به عنوان یک پست وبلاگ یا حتی یک صفحه ساده و ثابت. در حالی که صفحات استاتیک ممکن است مانند یک وبلاگ اعتباری نداشته باشند، معمولاً تولید آنها بسیار ساده تر است و می تواند به افزایش رتبه شما کمک کند. در حالی که ممکن است دومی به دلیل تعداد زیاد پیوندهای موجود در صفحه به شما اجازه ندهد، اما به دست آوردن آنها بسیار ساده تر است و باعث افزایش رتبه شما می شود.

برای یافتن صفحات منبع، به سادگی “inurl:resources + X” را در گوگل جستجو کنید (X محصول، موضوع یا صنعت شما است). هنگامی که صفحه امیدوار کننده ای پیدا کردید، URL و اطلاعات تماس سایت را به صفحه گسترده اضافه کنید.

هنگامی که یک لیست خوب از سرنخ ها تهیه کردید، وقت آن است که برای آنها ایمیل بفرستید. اطمینان حاصل کنید که هر ایمیل را به گونه ای سفارشی کرده اید که رباتیک به نظر نرسد.

 

2. مشارکت با اینفلوئنسرها.

اینفلوئنسرها افرادی در صنعت یا حوزه شما هستند که فالوورهای زیادی دارند و/یا وب سایتی با اعتبار دامنه بالا دارند اما مستقیماً با شما رقابت نمی کنند.

احتمالاً نام اینفلوئنسر مارکتینگ را شنیده اید . با این حال، همکاری با اینفلوئنسرها برای سئو کمی متفاوت است.

به جای پرداخت هزینه به اینفلوئنسرها برای به اشتراک گذاشتن محصول شما در رسانه های اجتماعی، هدف این است که از سایت آنها به سایت شما پیوند داده شود. این می تواند یک پست وبلاگ حاوی توضیحات محصول یا پیوندی از یک صفحه موجود در سایت آنها باشد.

 

3. لینک بیلدینگ شکسته.

همچنین به نام «ساخت لینک با تعمیر اینترنت»، لینک سازی شکسته یکی از موثرترین و آسان ترین تاکتیک های لینک سازی است.

این با استفاده از یک افزونه مرورگر مانند Check My Link برای جستجوی وب‌سایت‌های موجود در جایگاه شما برای پیوندهای شکسته کار می‌کند. می‌توانید صفحات منبع را برای ارسال دوباره یا پست‌های وبلاگ در مورد موضوع خود بررسی کنید.

با پسوندی مانند این، پیوندهای شکسته با رنگ قرمز برجسته می شوند و به راحتی قابل تشخیص هستند. هنگامی که یکی را در یک سایت پیدا کردید، می توانید به مالک ایمیل بزنید تا امیدوارم مشکل را حل کند.

 

4. سرقت لینک های رقیب.

چگونه می‌خواهید رتبه‌بندی خود را بهبود ببخشید و در عین حال رقابت را از بین ببرید؟

استفاده از ابزاری مانند Ahrefs می تواند به شما امکان دهد کلمات کلیدی رقیب خود را مشاهده کنید و بفهمید که آنها همه پیوندهای خود را از کجا دریافت می کنند – و سعی کنید آنها را برای خود اختصاص دهید.

در اینجا به این صورت است:

URL آنها را به کاوشگر سایت وصل کنید.
روی تب “بک لینک ها” در سمت چپ کلیک کنید.
بر اساس «یک پیوند در دامنه» فیلتر کنید و پیوند را «Dofollow» تایپ کنید (لینک‌های Dofollow به Google می‌گویند آنها را دنبال کند، پیوندهای nofollow به Google می‌گویند آنها را دنبال نکند).
با این کار، می توانید ببینید رقبای شما دقیقاً از کجا لینک های خود را دریافت می کنند و چه صفحاتی را دریافت می کنند.

 

5. پست مهمان.

پست کردن مهمان با وبلاگ یا مقاله راهی عالی برای ایجاد لینک است. این می تواند به سایت شما کمک کند تا با کارشناسان و سایت های صنعت ارتباط برقرار کند و در عین حال از تخصص و خوانندگان آنها برای افزایش نمایش سایت خود استفاده کند.

پست مهمان همچنین می تواند به شما این امکان را بدهد که لینک های با کیفیت بالا به سایت خود و از سایت خود به دست آورید تا رتبه کلمات کلیدی SEO خود را افزایش دهید.

 

سنجش موفقیت سئو

سئو به اندازه پرداخت به ازای کلیک (PPC) کوتاه و خشک نیست – شما نمی توانید بلافاصله پس از صرف یک روز تبلیغات، ROI را محاسبه کنید. در عوض، نشانه‌ها ظریف‌تر هستند و با تکیه بر افزایش‌های کوچک در رتبه‌بندی، بیشتر طول می‌کشند.

برای ردیابی رتبه خود، دو کار وجود دارد که باید انجام دهید:

 

از Ahrefs برای ردیابی رتبه بندی جستجو استفاده کنید.

Ahrefs دارای یک ویژگی ردیابی رتبه داخلی است که می توانید از آن استفاده کنید تا هر زمان که رتبه شما افزایش یا کاهش یابد، از آن مطلع شوید.

آنها این ویژگی را افزایش دادند تا اطلاعات مفیدتری مانند مقایسه پیشرفت شما با رقبا و مشاهده نمای کلی جستجوی شما ارائه دهند. این می تواند به شما یک حس کلی از اینکه آیا رتبه شما به طور کلی بالا می رود یا پایین می دهد.

افزایش کلی، حتی اندک، در رتبه بندی کلمات کلیدی هدفمند شما در طول زمان نتیجه فوق العاده ای است.

 

از Google Analytics برای اندازه‌گیری معیارهای ترافیک و تعامل ارگانیک استفاده کنید.
اگر می‌خواهید روشی رایگان برای مشاهده بهبود رتبه‌بندی جستجو داشته باشید یا داده‌های ساختاریافته‌تری می‌خواهید، این داشبورد سئو رایگان را در تجزیه و تحلیل خود نصب کنید.

با Webris، به جای اینکه به دنبال بهبود رتبه بندی فوری باشید، به دنبال سرنخ های ظریف تر هستید، از جمله:

افزایش ترافیک جستجو
صفحه فرودی که ترافیک جستجو به آن می رسد
این دو اطلاعات می توانند تعیین کنند که برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کنید. سپس، می‌توانید یک جستجوی ناشناس Google انجام دهید تا ببینید در کجا هستید.

 

منبع

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *