دسته‌بندی نشده

هارد باکس در تبریز

هارد-باکس-تبریز

هارد باکس

جعبه هارد باکس الهام گرفته از کلمه انگلیسی “hard box” است. جعبه ای از جنس مقوای بسیار سخت که با انواع کاغذ ها ( کاغذ های رنگی، گلاسه و… ) ساخته می شود و همچنین با انواع پارچه های ( ترمه ، قلمکار ، جیر و… ) روکش داده می شود. این کار به سبب جذابیت، لاکچری و مدرن شدن هر چه بیشتر جعبه بسیار حائز اهمیت است…

 

جعبه های هارد باکس از نظر شکل ظاهری، لوکس ترین و بسته بندی بسیار ایده الی جهت محفاظت از محتوا و اقلام صادراتی است. از نظر مرغوبیت در بالاترین سطح و در کلاس جعبه های کلکسیونی با ساختاری همراه با حس خوب است. به دلیل ساختار مجلل و نفیس جعبه هارد باکس در بیش از ۹۱% تولیدات صادراتی، بسته بندی انواع صنایع دستی تبریز، پوشاک و انواع ساعت های دیواری و مچی، بسته بندی جواهرات و طلا با جعبه هارد باکس انجام می پذیرد. جعبه هارد باکس چند منظوره با کاربرد های متنوع باعث گردیده خریداران جعبه های فانتزی هارد باکس تا سال ها بعد برای بسته بندی جعبه آرایش، خشکبار و میوه های خشک از آن استفاده کنند. سفارش ساخت جعبه هارد باکس اختصاصی جذابیت در طراحی و لاکچری شدن محصول شما را دو چندان می نماید. یکی از مهم ترین دلایل و شاخص اصلی در برند سازی، حک و چاپ بر روی هارد باکس طی سالیان متوالی است. در ادامه مقاله درباره انواع چاپ لوگو و برند روی هارد باکس با انواع کاغذها خواهیم پرداخت.

 

خرید جعبه هارد باکس

خرید هارد باکس از طریق عکس های هارد باکس یا انواع کاتالوگ های جعبه های سخت و نفیس توسط سازندگان و بازار فروش هارد باکس در ایران در دسترس علاقمندان به سبک های مدرن بسته بندی قرار داده شده است. ویژگی های خارق العاده در مراحل ساخت هارد باکس یکی از با اهمیت ترین دلایل در خرید عمده انواع جعبه هارد باکس تبریز چاپ است. برخی ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی در انتخاب درست ترین ” خرید جعبه هارد باکس”

  1. مقاومت بالا برای بسته بندی محصولات صادراتی با خرید جعبه هارد باکس تبریز چاپ
  2.  لاکچری ترین و مدرن ترین بسته بندی نفیس با یک حس متفاوت در ذهن مخاطب با خرید جعبه هارد باکس تبریز
  3. محافظتی بسیار امن از محتوای داخل باکس در طی مسیر های طولانی
  4.  امکان نصب فوم های یک و دو سانتی با دانسیته ۳۰ ( مرغوب ترین فوم )، بر اساس ابعاد کالاها با برش لیزی و ساخت مقسم به شیوه ای کاملا مدرن و نفیس بدون کوچکترین حرکت اقلام در داخل جعبه
  5. حک و چاپ برند و نام تجاری در خرید های عمده انواع جعبه هارد باکس به صورت اختصاصی
  6.  گستردگی طیف رنگ کاغذ همراه با انواع سلیقه مخاطبان و هماهنگ سازی ست شدن رنگ لوگو با کاغذ و روکش جعبه های هارد باکس
  7.  جذاب ترین مدل هارد باکس ها مگنتی بودن و امکان نصب اهن ربا به درب

جعبه هارد باکس تبریز

نصف جهان به دلیل بزرگترین تولید کننده انواع صنایع دستی ایران یکی از بزرگترین خریدار جعبه هارد باکس در تبریز است. تنوع در سایز، طیف رنگ در صنایع دستی، نو اوری و ترکیب صنایع دستی، مجموعه عواملی هستند که باعث گردیده جعبه هارد باکس تبریز از ویژگی ها و استاندارد های بالایی در ساخت جعبه سازی سخت مبتنی بر بسته بندی های تبلیغاتی و یا هارد باکس آماده استفاده نماید.

نقش هدایای تبلیغاتی در صنایع دستی و گردشگری و همچنین وجود توریست از سراسر دنیا و استقبال توریست ها از صنایع دستی کم حجم با بسته بندی نفیس جعبه مقوای سخت با نقوش سنتی، تبریز را یکی از پر طرفدارترین بسته بندی های هارد باکس در ایران معرفی نموده است.
کاربرد جعبه هارد باکس تبریز در بسته بندی انواع صنایع دستی

  1. بسته بندی انواع شیرینی های تبریز با جعبه هارد باکس تبریز
  2. صنایع دستی شکلات خوری خاتم کاری با بسته بندی مدرن و خاص هارد باکس تبریز
  3.  خرید صنایع دستی گلدان سنگی با جعبه های خلاقانه هارد باکس تبریز
  4.  ساخت جعبه هدایای تبلیغاتی لوکس با جعبه سخت تبریز

چاپ جعبه هارد باکس

ساختار و جذابیت جعبه سخت تبریز چاپ، شیوه چاپ با مدرن ترین طراحی و انتخاب بهترین متریال رنگ برای چاپ کاغذ جعبه هارد باکس است. چاپ روی جعبه هارد باکس با لمینت و از صفر تا صد با مدرن ترین دستگاه های چاپ تولید جعبه انجام میگردد.

چاپ جعبه هارد باکس چگونه انجام میگردد؟

در ابتدا اماده سازی کاغذ کلاسه ۱۳۵ گرم یا کاغذ کرافت پس از انتخاب نوع رنگ توسط خریدار جعبه هارد باکس با تولید و خدمات چاپ بر روی مقوای مقراضیان انجام میگردد. همین فرایند ۲۵ درصد سختی جعبه هارد باکس را بالاتر میبرد. در نهایت به این فرایند لمینت گفته می شود. قالب گیری فرایندی از مراحل ساخت جعبه هارد باکس که بعد از ان برش مقوا توسط دستگاه دایکات انجام می پذیرد.

طراحی-جعبه-تبریز

طراحی-جعبه-تبریز

 

قیمت جعبه هارد باکس

مدل ها و نحوه ساخت هارد باکس و همچنین چاپ هارد باکس از جمله مهم ترین مولفه های تعیین قیمت جعبه های سخت در ایران است. هر شش مدل جعبه سازی هارد باکس در نوع کاغذ و ابعاد در ۶۵ درصد قیمت هارد باکس موثر است. لیست قیمت جعبه هارد باکس تبریز در سایت فروشگاهی انواع جعبه های سخت امکان پذیر است. در صنعت جعبه سازی هارد باکس کرافت ارزان ترین جعبه و روکش ها با چاپ اختصاصی بر روی هارد باکس،گران ترین و لوکس ترین جعبه ها است.

انواع هارد باکس

بر اساس کاربرد و نوع ساختار به چند دسته تقسیم می شوند :

  1. هارد باکس مگنتی : با درب متصل آهنربایی
  2. هارد باکس تلسکوپی : با درب های جدا
  3. هارد باکس کشویی : به صورت کشو باز یا بسته می شود.
  4. هارد باکس لولایی : درب مانند اتصال لولا به بدنه متصل است.
  5. هارد باکس کتابی : مانند کتاب ساخته شده و باز و بسته می شود.
طراحی-بسته بندی-تبریز

طراحی-بسته بندی-تبریز

بر اساس کاربرد :

  1. هارد باکس عطر
  2. هارد باکس گل
  3. هارد باکس هدیه
  4. هارد باکس میوه
  5. هارد باکس جواهر
  6. هارد باکس ساعت
  7. هارد باکس آجیل

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *